وجود دوربین دوگانه در گلکسی S8 سامسونگ تایید شد

در کشور کره‎جنوبی، شرکت سامسونگ چندین درخواست ثبت چندین علامت‎تجاری کرده است که ممکن است مهر تاییدی بر استفاده از سیستم دوربین دوگانه در گوشی گلکسی اس 8 باشد. همان‎طور که در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم، انتشار تیزر جدیدی اشاره بر این دارد که گوشی پرچم‎دار بعدی سامسونگ در تاریخ 8 اسفند معرفی […]

در کشور کره‎جنوبی، شرکت سامسونگ چندین درخواست ثبت چندین علامت‎تجاری کرده است که ممکن است مهر تاییدی بر استفاده از سیستم دوربین دوگانه در گوشی گلکسی اس 8 باشد. همان‎طور که در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم، انتشار تیزر جدیدی اشاره بر این دارد که گوشی پرچم‎دار بعدی سامسونگ در تاریخ 8 اسفند معرفی خواهد شد. یکی از علامت‎های تجاری درخواست شده شامل چیزی به اسم LightUp Camera. درخواست دوم برای علامت‎تجاری به اسم Light+ Camera است.

وجود دوربین دوگانه در گلکسی S8 سامسونگ تایید شد

موضوع ثبت هر دو نام اشاره به این دارد که این دو علامت‎تجاری “یک سنسور دوربین به منظور استفاده برای افزایش میزان شفافیت و روشن بودن تصاویر دیجیتالی و تصاویر گرفته شده در محیط‎های با شرایط نوری کم” را تحت پوشش قرار می‎دهند. این توصیف دقیقا نظیر توصیفی است که یک شرکت سازنده‎ی گوشی‎های همراه ممکن است در ارائه‎ی دلیل وجود دوربین دوم در پشت گوشی خود ارائه دهد.

سرنخ دیگر در تیزری از گلکسی اس 8 است که در اخبار قبلی آن را مطرح کردیم. نیازی به تخیل زیادی نیست تا بتوان عدد 8 دیده شده در آن را به یک سیستم دوربین دوگانه با موقعیت عمودی در پشت گوشی متصور شد. البته باید اشاره داشت تصمیم سامسونگ در این زمینه جای تعجب ندارند. به هرحال، دوربین‎های دوگانه که امسال گل سرسبد قابلیت‎های گوشی‎های هوشمند بوده‎اند را می‎توان نظیر گرایش به استفاده از حسگر اثرانگشت دانست. حسگری که زمانی نادر بود، تنها گوشی‎های کمی دارای آن بودند، ولی امروزه در همه‎جا دیده می‎شود. سال بعد نیز ممکن است شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه در هر گوشی‎هوشمندی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال