سامسونگ تولید گلکسی نوت 7 را موقتاً متوقف کرده است

بعد از دریافت گزارش‎های بیشتری در رابطه با آتش گرفتن واحد‎های جایگزین گلکسی نوت 7 سامسونگ، Yonhap News اعلام می‎کند که سامسونگ به طور موقت تولید این گوشی را متوقف کرده است. این روزنامه‎ی کره‎ای این خبر را با نقل قول از یک منبع اطلاعاتی ناشناسی که در یکی از کارخانه‎های تامین‎کننده‎ی قطعات سامسونگ کار […]

بعد از دریافت گزارش‎های بیشتری در رابطه با آتش گرفتن واحد‎های جایگزین گلکسی نوت 7 سامسونگ، Yonhap News اعلام می‎کند که سامسونگ به طور موقت تولید این گوشی را متوقف کرده است. این روزنامه‎ی کره‎ای این خبر را با نقل قول از یک منبع اطلاعاتی ناشناسی که در یکی از کارخانه‎های تامین‎کننده‎ی قطعات سامسونگ کار می‎کند اعلام کرده و شرکت سامسونگ هنوز نظری در این رابطه نداده است. در حال حاضر اپراتورهای مهم آمریکایی فروش و تعویض گلکسی نوت 7 را متوقف کرده‎اند و بررسی‎ها در رابطه با حوادث رخ داده هم‎چنان ادامه دارد.

نگرانی در رابطه با مدل‎های جایگزینی از زمانی آغاز شد که یکی از مدل‎های به نظر “امن” نوت 7 در پرواز خطوط هواپیمایی Southwest آمریکا آتش گرفت، و شدت این اخبار از آن زمان رو به کاهش نبوده است. در طول هفته، گزارش‎های بیشتری به گوش می‎رسد که ممکن است برای سامسونگ چاره‎ی دیگری جز فراخوانی مجدد نوت 7 نگذارند. از زمانی که فراخوانی گلکسی نوت 7 به دلیل مشکلات مربوط به سلول باتری آغاز شده است یک ماهی می‎گذارد، و اگر صحت گزارش‎های رسیده تایید شود، ممکن است با فراخوانی دیگری روبرو باشیم.

این بین وب‎سایت‎هایی نظیر Bloomberg و روزنامه‎ی وال‎استریت جورنال نیز با نقل قول از منابع اطلاعاتی خود اعلام کرده‎اند که سامسونگ تولید گلکسی نوت 7 را به حالت تعلیق در آورده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال