سامسونگ پیش از ماه آوریل، 17.2 میلیون دستگاه گلکسی S7 تولید خواهد کرد

پس از معرفی شدن پرچم‌داران شرکت سامسونگ، بسیاری از تحلیل‌گران از احتمال فروش بسیار بالای این گوشی‌های هوشمند خبر داده و انتظار می‌رود که سامسونگ بتواند با عرضه کردن این دو گوشی‌هوشمند، فروش گوشی‌های قبلی خوب یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را بشکند. حال اطلاعاتی جدید توسط یکی از وب‌سایت‌های کره‌ای منتشر شده […]

پس از معرفی شدن پرچم‌داران شرکت سامسونگ، بسیاری از تحلیل‌گران از احتمال فروش بسیار بالای این گوشی‌های هوشمند خبر داده و انتظار می‌رود که سامسونگ بتواند با عرضه کردن این دو گوشی‌هوشمند، فروش گوشی‌های قبلی خوب یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را بشکند.

حال اطلاعاتی جدید توسط یکی از وب‌سایت‌های کره‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد تا پیش از شروع ماه آوریل، 17.2 میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را تولید نماید. دلیل انجام این کار نیز بدون شک فروش 15.8 میلیونی پرچم‌داران قبلی این شرکت در سه ماهه‌ی اول عرضه‌ی خود بوده و حالا سامسونگ تعداد این دستگاه‌ها را تا 1.4 میلیون، افزایش داده است.

همچنین سامسونگ اعلام کرده که با فروش بسیار خوبی که محصولات قبلی این شرکت داشته‌ است، حالا مدیران این شرکت منابع خود را برای تولید بیشتر دستگاه‌های جدید در صورت تقاضا افزایش داده و در صورت وجود سفارش، امکان تولید بیشتر و عرضه‌ی زودتر گوشی‌های هوشمند این شرکت میسر خواهد شد. کاملا مشخص است که علاوه بر تحلیل‌گران، خود سامسونگ نیز انتظار دارد تا گوشی‌های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج بتواند فروش محصولات بقبلی این شرکت را شکسته و رکوردی جدید را از خود به جای گذارد. در این مورد نظر شما چیست؟ آیا واقعا سامسونگ می‌تواند چنین فروشی داشته باشد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال