سامسونگ دو مدل‌ نوت 6 با صفحه نمایش خمیده و ساده و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را در دست آزمایش دارد

در حالی که تا روز معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت 6 توسط شرکت سامسونگ فاصله نسبتا زیادی داریم اما هم اینک شایعات و خبرهای بسیار زیادی مربوط به این گوشی جدید به گوش می‌رسد. آخرین خبرهای منتشر شده مربوط به این گوشی مربوط به وب سایت هلندی GSM Helpdesk می‌شود. بر اساس این سری از اطلاعات، […]

در حالی که تا روز معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت 6 توسط شرکت سامسونگ فاصله نسبتا زیادی داریم اما هم اینک شایعات و خبرهای بسیار زیادی مربوط به این گوشی جدید به گوش می‌رسد.

آخرین خبرهای منتشر شده مربوط به این گوشی مربوط به وب سایت هلندی GSM Helpdesk می‌شود. بر اساس این سری از اطلاعات، سامسونگ در حال تست و آزمایش کردن دو مدل از گوشی گلکسی نوت 6 می‌باشد. یکی از این نسخه‌ها به شکلی معمولی دارای نمایشگری تخت می‌باشد، اما دیگر از یک صفحه نمایش خمیده برخوردار می‌باشد. با این وجود هر دو گوشی به مشخصات فنی یکسانی مجهز خواهند شد. حتی ابعاد و دقت تصویر نمایشگر این دو نسخه نیز مشابه خواهد بود (این میزان‌ها به احتمال بسیار زیاد معادل 5.8 اینچ با دقت تصویر QHD هستند).

از طرفی گفته شده است که به احتمال خیلی زیاد سامسونگ تنها یکی از این مدل‌ها را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. ممکن است این نسخه، مدل معمولی با صفحه نمایش تخت گلکسی نوت 6 باشد (همانند گلکسی نوت 5) یا اینکه نسخه‌ای مجهز به نمایشگر دو طرف خمیده باشد (همانند گوشی‌های گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس یا گلکسی اس 6 اج). از طرفی همان طور که احتمال به خاطر دارید، چند سال پیش سامسونگ یک گوشی عجیب مجهز به نمایشگری با خمیدگی یک طرفه را معرفی کرد. این گوشی گلکسی نوت اج نام داشت و در سال 2014 از آن رونمایی به عمل آمد. از آن جایی که نمایشگر این فبلت (تصویر زیر) تنها از یک سمت خود خمیدگی دارد، ظاهر و شکلی کاملا نامتقارن به گوشی می‌دهد. البته مسلما شرکت سامسونگ دوباره به سمت تولید این چنین گوشی هوشمندی روی نخواهد آورد.

Samsung-Galaxy-Note-6-curved-non-curved-01

وب سایت GSM Helpdesk در ادامه به مشخصات فنی گلکسی اس 6 سامسونگ نیز اشاره داشته است. بر اساس این اطلاعات قرار است این گوشی به یک باتری با ظرفیت بسیار بالای 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز باشد. این باتری در مقایسه با مورد 3000 میلی‌آمپر ساعتی موجود در گوشی گلکسی نوت 5 بسیار بزرگتر به نظر می‌رسد. مطمئنا در صورت به حقیقت پیوستن این مورد شاهد امتیاز بسیار بالای این گوشی در تست‌های مربوط به مکالمه صوتی و همچنین حالت آماده به کار گوشی خواهیم بود.

اما به غیر از نمایشگر و باتری، این گوشی از یک دوربین اصلی با دقت 12 مگاپیکسل (همانند و مشابه نسخه موجود در سری گوشی‌های گلکسی اس 7) بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر آن میزان شش گیگابایت حافظه RAM به همراه تراشه‌ اسنپدراگون 823 کوالکام یا اگزینوس 8890 سامسونگ به عملکرد پردازشی این فبلت کمک خواهند نمود. در کنار این موارد به احتمال بسیار زیاد این گوشی به قابلیت‌های مقاومت در برابر نفوذ ذرات آب و گرد و غبار و همچنین اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز خواهد بود.

یک منبع کره‌ای پیشتر اعلام کرده است که گوشی گلکسی نوت 6 ممکن است در ماه جولای به بازارهای فروش عرضه گردد. از این رو در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، کمتر از یک سال از تولید گوشی نوت5 (آگوست 2015) این گوشی به فروش جهانی خواهد رسید. اما جدا از بحث زمان دقیق فروش این گوشی بهتر است بدانید که این فبلت به احتمال بسیار زیاد تحت قرارداد تمامی اپراتورهای بزرگ و مشهور ایالات متحده و همچنین سرتاسر دنیا قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟‌ آیا ترجیح می‌دهید که گلکسی نوت 6 با یک نمایشگر تخت و معمولی معرفی شود یا این که یک صفحه نمایش خمیده (همانند سری اج سامسونگ) داشته باشد؟! لطفا نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید؛

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال