حالا سامسونگ به عنوان چهارمین تولیدکننده سیستم روی چیپ در دنیا شناخته می‌شود

چند سالی می‌شود که سامسونگ در حال توسعه و بالا کشیدن سطح تولید چیپ‌های سری Exynos خود می‌باشد و حالا نیز پس از گذشت چند سال، این شرکت موفق شده تا عنوان چهارمین تولیدکننده سیستم روی چیپ در دنیا را به نام خود کند. اینطور که سامسونگ اعلام کرده، به لطف وجود و توسعه چیپ‌های […]

چند سالی می‌شود که سامسونگ در حال توسعه و بالا کشیدن سطح تولید چیپ‌های سری Exynos خود می‌باشد و حالا نیز پس از گذشت چند سال، این شرکت موفق شده تا عنوان چهارمین تولیدکننده سیستم روی چیپ در دنیا را به نام خود کند.

اینطور که سامسونگ اعلام کرده، به لطف وجود و توسعه چیپ‌های بسیار زیاد پایین‌رده و میان‌رده سری Exynos و البته استقبال بسیاری از شرکت‌ها، سامسونگ موفق شده در سال 2015، بیش از 500 میلیون سیستم روی چیپ را به شرکت‌های مختلف به فروش برساند که این میزان، مجموعا 15 درصد از گوشی‌های هوشمند عرضه شده بازار در سال 2015 را شامل می‌شود.

اما همچنان هم رتبه‌ی اول در اختیار شرکت کوآلکام قرار داشته و این شرکت برای چندمین سال متوالی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی سیستم روی2 چیپ‌ها شناخته می‌شود. پس از این شرکت، اپل رتبه‌ی دوم را در دست داشته و پس از آن نیز شرکت MediaTek رتبه‌ی سوم را در اختیار دارد. پس از سامسونگ که در رتبه‌ی چهارم قرار گرفته نیز شاهد حضور Spredtrum در رتبه‌ی پنجم هستیم.

به نظر می‌رسد با بیشتر شدن تعداد اعضای خانواده‌ی محصولات سری Exynos و همچنین فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند سری Galaxy و محصولات بیشتری که قرار است در سال جاری عرضه گردد، سامسونگ بتواند جایگاه خویش را بیش از پیش تثبیت نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال