سامسونگ: پیش‌فروش گلکسی S7 و S7 اج فراتر از حد انتظارمان بوده است

هفته‌ی گذشته بود که سامسونگ اعلام کرد که رکورد پیش‌فروش دو پرچم‌دار جدیدش شکسته شده و تاکنون چنین میزان سفارشی سابقه نداشته است. حال این شرکت کره‌ای امروز اعلام کرده که میزان پیش‌فروش گلکسی S7 و برادر بزرگ‌ترش S7 اج بیش‌ از حد انتظارات‌شان بوده است. این خبر را Koh Dong-jin را رئیس بخش موبایل سامسونگ […]

هفته‌ی گذشته بود که سامسونگ اعلام کرد که رکورد پیش‌فروش دو پرچم‌دار جدیدش شکسته شده و تاکنون چنین میزان سفارشی سابقه نداشته است. حال این شرکت کره‌ای امروز اعلام کرده که میزان پیش‌فروش گلکسی S7 و برادر بزرگ‌ترش S7 اج بیش‌ از حد انتظارات‌شان بوده است. این خبر را Koh Dong-jin را رئیس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده است.

متاسفانه هنوز آمار دقیقی از میزان پیش‌فروش این دو گوشی منتشر نشده است و نمی‌توان به طور قطع گفت که تاکنون چند دستگاه گلکسی S7 و S7 اج به فروش رفته هست؛ از طرفی دیگر مشخص نیست که سامسونگ چه انتظاراتی از این دو گوشی داشته که تنها بعد از دو هفته از معرفی این دو گوشی میزان پیش‌فروش آن فراتر از حد انتظارات‌شان بوده است. به‌هرحال سامسونگ امیدوار است که دو پرچم‌دار تازه‌واردش بتوانند فروش محصولات این شرکت را در کشور چین و بازار این کشور دچار تغییر و تحول کنند هرچند هنوز زمان زیادی مانده تا بتوان به این موضوع پی‌ برد.

به‌هر‌حال گلکسی S7 و S7 اج از فردا به طور رسمی در 60 کشور دنیا عرضه می‌شود و تنها زمان مشخص می‌کند که آیا پرچم‌داران جدید سامسونگ می‌توانند موفقیت بیشتری را برای این شرکت کسب کنند یا سامسونگ با شکستی بزرگ مواجه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال