آیا سامسونگ برای مراسم رونمایی گلکسی S6 هوادارنما استخدام کرده است؟

دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که در آن آمده بود، غول کره‌ای فناوری، سامسونگ، برای 500 نفر دستمزدی را در نظر گرفته تا روز جمعه در مراسمی که برای رونمایی از پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی اس6 و اس6 اج در چین برگزار می‌شود، نقش هواداران و کاربران نمادین را بازی کنند. گفته می‌شد […]

دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که در آن آمده بود، غول کره‌ای فناوری، سامسونگ، برای 500 نفر دستمزدی را در نظر گرفته تا روز جمعه در مراسمی که برای رونمایی از پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی اس6 و اس6 اج در چین برگزار می‌شود، نقش هواداران و کاربران نمادین را بازی کنند. گفته می‌شد که در مجموع 1000 نفر در این مراسم حضور خواهند داشت که طبق گزارش نیمی از آنها با دریافت دستمزد حاضر خواهند شد.

همچنین در این خبر گفته شده بود که سامسونگ بیشتر برای این کار دنبال افراد زیر 30 سال و با چهره‌هایی شبیه به دانشجوها بوده و ظاهرا برای هر ساعت حضور مبلغی معادل 4.80دلار به آنها خواهد داد و هم چنین مبلغی معادل 3.20 دلار بلافاصله بعد از انتخاب به آنها پرداخت خواهد شد.
در مصاحبه‌ای که یکی از این هوادارنماها داشته، گفته است که در آمدی بیش از 8.14 دلار را تنها برای حضور بیش از 15 دقیقه خواهد داشت و تمام افراد استخدام شده بدین منظور، موظف شده‌اند تا عکس‌هایی را که از این مراسم گرفته اند همراه با نام و شماره تلفن خود در ویچت به اشتراک بگذارند و همچنین پیج رسمی Samsung Galaxy Baidu را لایک کنند.
اما حالا ظاهرا شرکت بزرگ سامسونگ رسما این خبر را تکذیب کرده و این داستان را کاملا بی پایه و اساس خوانده است.
سامسونگ این‌گونه بیان کرده است که تمامی حاضران در این مراسم از خریداران، سهام‌داران و مقامات صنعتی خواهند بود که بصورت رسمی برای رونمایی از گلکسی 6 دعوت شده‌اند. همچنین در این گزارش آمده است که سامسونگ تمام عواملی که باعث ساخته شدن این داستان و انتشار آن بوده‌اند را شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
طبق گزارشات رسمی در اول مارس سال جاری گلکسی S6 و گلکسی S6 اج توجهات زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند. پس طبیعی است که مشتریان زیادی به این دو گوشی علاقه نشان دهند. با این حال بنظر می‌رسد بدست آوردن بازار چین یکی از سخت‌ترین کارها برای شرکت سامسونگ باشد، چرا که اخیرا به نوعی سهم بازار خود را در این کشور را از دست داده است؛ اما با این حال شاید رونمایی از پرچم‌دار جدیدش تا اندازه ای کمک کند تا مقداری از سهام از دست داده اش را در چین بازگرداند. همه چیز تا یک سال آینده مشخص خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال