سامسونگ سرانجام دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرد

سامسونگ بعد از مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7، فراخوان جمع‌آوری کامل این فبلت را صادر کرد و در نهایت توانست اکثر نسخه‌های این گوشی را از بازار جمع‌آوری کند. با این وجود، این شرکت در ابتدا بیان کرد که نمی‌تواند علت انفجار گلکسی نوت 7 را مشخص کند و حالا امروز گزارش جدیدی منتشر شده […]

سامسونگ بعد از مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7، فراخوان جمع‌آوری کامل این فبلت را صادر کرد و در نهایت توانست اکثر نسخه‌های این گوشی را از بازار جمع‌آوری کند. با این وجود، این شرکت در ابتدا بیان کرد که نمی‌تواند علت انفجار گلکسی نوت 7 را مشخص کند و حالا امروز گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ علت اصلی انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرده است. انفجاری که گفته می‌شود بیش از 5 میلیارد دلار به این شرکت ضرر زده و طبیعتا برای جبران این مبلغ سامسونگ به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

سامسونگ اعلام کرده که نتایج آزمایشات خود را با دو شرکت دیگر در میان گذاشته است. دو شرکت UL و آزمایشگاه Korea Testing قرار است نتایج به دست آمده توسط سامسونگ را مورد بررسی قرار دهند و نتیجه‌ی نهایی خود را اعلام کنند. به‌هر‌حال سامسونگ عنوان کرده که تا آخر سال میلادی جاری علت اصلی انفجار گلکسی نوت 7 را مشخص می‌کند و به نظر می‌رسد تا هفته‌ی آینده این اتفاق رخ دهد.

در اوایل ماه جاری بود که گزارش جدیدی از علت اصلی انفجار در گلکسی نوت 7 منتشر شد. براساس این گزارش، طراحی باتری فبلت مورد اشاره علت اصلی انفجار بوده و سامسونگ سعی بر این داشته تا با افزایش ظرفیت باتری و فشرده سازی آن، فضای بیشتری را برای گوشی باز کند و در نتیجه ضخمات گوشی کمتر شود. درهرصورت، کمی بیشتر باید منتظر بمانیم تا مشخص شود علت اصلی انفجار یکی از مورد انتظارترین محصولات سال 2016 چه چیزی بوده و آیا سامسونگ از اشتباه خود در پرچم‌دار بعدی، گلکسی اس 8 درس می‌گیرد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال