سامسونگ دعوتنامه‌های خود برای کنفرانس IFA 2016 را ارسال کرد

کمتر از سه هفته به برگزاری یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری موسوم به IFA که هر ساله در برلین برگزار می‌شود، باقی مانده است، نمایشگاهی بزرگ که هر ساله در آن شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی هستیم. اهمیت بسیار بالایی که IFA دارد، باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های […]

کمتر از سه هفته به برگزاری یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری موسوم به IFA که هر ساله در برلین برگزار می‌شود، باقی مانده است، نمایشگاهی بزرگ که هر ساله در آن شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی هستیم.

اهمیت بسیار بالایی که IFA دارد، باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ، کنفرانس‌های مخصوص خود در این نمایشگاه را داشته و مهمانان ویژه‌ای را دعوت کنند. پس از اینکه شرکت‌هایی همچون سونی، هوآوی، ایسر و … دعوتنامه‌های خود را ارسال کردند، حالا نوبت به شرکت سامسونگ رسیده تا مهمانان مخصوص خود را فرا بخواند. اینطور که اخبار منتشر شده نشان می‌دهند، سامسونگ نیز همانند دیگر شرکت‌ها برنامه‌های بسیار زیادی برای این کنفرانس داشته و احتمالا بخواهد گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 7 را نیز معرفی کند.

یکم سپتامبر (یازدهم شهریور)، سامسونگ کنفرانس خود را بین ساعت 11 تا 12 ظهر به وقت محلی برگزار خواهد کرد. همانطور که مشاهده می‌کنید، زمان این کنفرانس چندان طولانی نبوده و نباید انتظار داشته باشید که این شرکت بخواهد در مدت زمان یک ساعت، محصولات بسیار زیادی را معرفی کند. برخی از اطلاعات منتشر شده از احتمال معرفی شدن ساعت هوشمند Gear S3 نیز خبر می‌دهند چرا که سال گذشته نیز این شرکت نسل دوم از این ساعت هوشمند را در IFA 2015 معرفی کرده بود.

ساعت هوشمند Gear S2 یکی از بهترین محصولاتی بود که در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شد و یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که این ساعت هوشمند داشت، این بود که با تمامی دستگاه‌های اندرویدی کار نمی‌کرد و سامسونگ آن را تنها به محصولات شرکت خود محدود نکرده بود. به نظر می‌رسد که نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت نیز گامی بزرگ و رو به جلو برای این شرکت کره‌ای باشد. هر چند در این نمایشگاه، احتمالا سامسونگ بخواهد کاربران را نیز غافلگیر کند، موضوعی که هنوز تایید نشده اما احتمال آن بسیار زیاد است.

samsung-ifa-2016

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال