سامسونگ در خصوص نقص امنیتی Samsung Pay توضیح داد

احتمالا شما نیز باید روز گذشته اطلاعات مربوط به نقص امنیتی سیستم پرداخت Samsung Pay را شنیده باشید. اینطور که اعلام شده بود، سیستم رمزگذاری اطلاعات در این سیستم پرداخت مشکلاتی را دارد که امکان به سرقت بردن اطلاعات توسط هکرها آن هم از راه دور را فراهم می‌کند. به دنبال نگرانی‌هایی که در این […]

احتمالا شما نیز باید روز گذشته اطلاعات مربوط به نقص امنیتی سیستم پرداخت Samsung Pay را شنیده باشید. اینطور که اعلام شده بود، سیستم رمزگذاری اطلاعات در این سیستم پرداخت مشکلاتی را دارد که امکان به سرقت بردن اطلاعات توسط هکرها آن هم از راه دور را فراهم می‌کند. به دنبال نگرانی‌هایی که در این زمینه به وجود آمده بود، امروز سامسونگ به صورت رسمی اطلاعاتی در مورد این سیستم پرداخت منتشر و روش فعالیت سیستم رمزگذاری Samsung Pay را به صورت کامل تشریح کرده است. همچنین مدیران سامسونگ بخشی جدید را در وب‌سایت خود به این موضوع اختصاص داده و در آن صفحه سعی کرده‌اند تا با پاسخ دادن به سوالات تمامی کاربران، نگرانی‌های آنان را برطرف سازد.

طبق بیانه‌ی رسمی سامسونگ در این مورد، امنیت پرداخت‌ها در این سیستم، بالاترین اهمیت را داشته و به همین دلیل سامسونگ از پیشرفته‌ترین و بهترین سیستم‌ها برای رمزگذاری اطلاعات در Samsung Pay استفاده کرده است. همچنین مدیران سامسونگ اضافه کرده‌اند که آنها از سیستم رمزگذاری معروف Black Hat استفاده نکرده و سیستمی پیچیده‌تر، مورد استفاده‌ی آنها قرار داشته که امنیت آن را نسبت به دیگر سیستم‌های پرداخت، تا حد زیادی افزایش می‌دهد. کاربران نباید در مورد اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شد نگران بوده و تصور کنند که حساب کاربری آنها در معرض خطر قرار دارد. در سیستم Samsung Pay، اطلاعات تنها یک بار میان پایانه مورد نظر و دستگاه کاربران انتقال داده می‌شود و دلیل این موضوع نیز مجهز نبودن بسیاری از پایانه‌های پرداخت به سیستم پرداخت هوشمند EMV می‌باشد.

با کلیک بر روی این لینک، می‌توانید توضیحات کامل سامسونگ در مورد این سیستم پرداخت را به صورت کامل مطالعه نمایید. در این بخش، روش فعالیت سیستم پرداخت Samsung Pay به صورت کامل تشریح شده و در ادامه، موضوعات فنی مربوط به سیستم رمزگذاری آن به صورت دقیق توضیح داده شده است که نشان از اعتماد بالای مدیران سامسونگ به امنیت این سیستم و همینطور آسیب ناپذیر بودن آن دارد. در مورد چیزی که روز گذشته اعلام شده بود نیز سامسونگ به صورت کامل توضیح و موارد مربوط به اینکه آیا هکرها می‌تواند با دزدیدن رمزهای این سیستم، پرداخت‌های جعلی را انجام دهند یا نه، تشریح شده است.

اگر شما نیز در مورد سیستم پرداخت Samsung Pay نگرانی دارید، می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه، در این مورد اطلاعاتی کامل را داشته باشید. هنوز فردی که روز گذشته اطلاعاتی در مورد آسیب‌پذیر بودن سیستم پرداخت پولی Samsung Pay را منتشر کرده بود، واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده، اما می‌توان آینده‌ای جالب را در این زمینه پیش‌بینی کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال