Samsung SM-G739F یک میان رده با صفحه نمایش 5.5 اینچی

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت GFX benchmark، سامسونگ ظاهرا فبلت دیگری در کنار گلکسی نوت 4 ارائه خواهد داد. برخلاف گلکسی نوت 4 که یک مدل رده بالا خواهد بود، مشخصات سامسونگ SM-G739F یک دستگاه میان رده را نشان میدهد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1280×720، پردازنده چهارهسته ای 1.6 گیگاهرتز […]

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت GFX benchmark، سامسونگ ظاهرا فبلت دیگری در کنار گلکسی نوت 4 ارائه خواهد داد. برخلاف گلکسی نوت 4 که یک مدل رده بالا خواهد بود، مشخصات سامسونگ SM-G739F یک دستگاه میان رده را نشان میدهد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1280×720، پردازنده چهارهسته ای 1.6 گیگاهرتز اسنپدراگون 400 با پردازنده گرافیکی Adreni 305 می باشد.

این مدل که نامش نیز ذکر نشده حافظه رم 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت خواهد داشت و یک دوربین 7 مگاپیکسل در پشت این گوشی به همراه دوربین 2 مگاپیکسل برای عکاسی و فیلم برداری قابل استفاده خواهد بود که هر دوی آن ها قادر به فیلم برداری ویدئوی 1920×1080 هستند.

سیستم عامل فبلت نیز بصورت پیش فرض آندروید 4.4.4 خواهد بود.

متاسفانه بغیر از مشخصات فوق، اطلاعات زیادی در مورد این گوشی از قبیل زمان عرضه و قیمت آن در دسترس نیست، اما ما آماده و منتظریم تا در صورت یافتن اطلاعات جدید، شما را نیز مطلع سازیم.

mys

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال