گوشی‌هوشمند و تاشو سامسونگ از چیپست Snapdragon 808 بهره خواهد برد

سال گذشته با موفقیتی که سامسونگ از عرضه‌ی گوشی تاشو SM-G9098 در بازار چیپ به دست آورد، حالا این شرکت به عرضه‌ی مدل جدیدتر از این گوشی‌ با نام Samsung SM-G9198 روی آورده و قصد دارد تا اینبار محصولی کاملا متقاوت را عرضه کند. بر خلاف شکل قدیمی این گوشی که در تصویر قرار گرفته مشاهده می‌کنید، Samsung […]

سال گذشته با موفقیتی که سامسونگ از عرضه‌ی گوشی تاشو SM-G9098 در بازار چیپ به دست آورد، حالا این شرکت به عرضه‌ی مدل جدیدتر از این گوشی‌ با نام Samsung SM-G9198 روی آورده و قصد دارد تا اینبار محصولی کاملا متقاوت را عرضه کند.

بر خلاف شکل قدیمی این گوشی که در تصویر قرار گرفته مشاهده می‌کنید، Samsung SM-G9198 چیزی از رقبا کم ندارد و سازندگان در آن از چیپ شش هسته‌ای Snapdragon 808 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز برای هر هسته استفاده کرده‌اند! 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید.

Samsung SM-G9198 is a flip phone with Snapdragon 808 SoC

این گوشی تاشو که به تازگی گواهینامه‌ی TENAA را نیز دریافت کرده، صفحه‌نمایشی 3.91-اینچی با وضوح تصویر 720×1280 خواهد داشت. همچنین دوربین پشتی این گوشی از سنسوری 16-مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز از دوربینی 5-مگاپیکسلی استفاده خواهد نمود. اندروید 5.1.1 آبنبات‌چوبی نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی‌هوشمند قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این گوشی‌هوشمند با ابعاد 119.7×66.6×16.7 تولید شده و از شبکه‌ی 4G LTE نیز پشتیبانی کند.

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این محصول جدید منتشر نشده اما چیزی که مسلم است، Samsung SM-G9198 را می‌توانیم تنها در بازار کشور چین ملاقات کنیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال