گوشی تایزنی Z1 سامسونگ فروشی بیش از یک میلیون دستگاه داشته است

شرکت کره‌ای تبار سامسونگ موفق شده است که بیش از یک میلیون دستگاه از گوشی تایزنی Z1 خود را از زمان معرفی تا کنون به فروش برساند که این میزان فروش برای گوشی‌هوشمندی که تنها 6 ماه از معرفی آن می‌گذرد، در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. در همین رابطه Asim Warsi معاون بازاریابی […]

شرکت کره‌ای تبار سامسونگ موفق شده است که بیش از یک میلیون دستگاه از گوشی تایزنی Z1 خود را از زمان معرفی تا کنون به فروش برساند که این میزان فروش برای گوشی‌هوشمندی که تنها 6 ماه از معرفی آن می‌گذرد، در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

در همین رابطه Asim Warsi معاون بازاریابی بخش موبایل و آی‌تی این شرکت عنوان کرد که این میزان فروش بیشتر از حد انتظار بوده و فروش Z1 از برخی مدل‌های مشابه خود وضعیت بهتری داشته است.

سامسونگ عرضه یک نسخه طلایی رنگ از این گوشی را با قیمت کمتر از 100 دلار را در برنامه‌ریزی ماه آینده خود دارد که این قیمت در نوع خود مقرون به صرفه‌تر از سایر گوشی‌های مشابه با این سیستم‌عامل خواهد بود.

Warsi همچنین عنوان کرد که حالا تعداد اپلیکیشن‌های موجود در تایزن استور، نسبت به ماه ژانویه سال جاری میلادی 2 برابر شده است. وی اضافه کرد که این شرکت قصد دارد، تعدادی اپلیکیشن‌ را پس از نشست توسعه تایزن که در روزهای 30 و 31 ژولای در هند برگزار می‌شود، به این فروشگاه اضافه کند.

این میزان فروش در حالی رقم خورده است که تنها چند هفته پیش در گزارشات آمده بود که سامسونگ از زمان عرضه گوشی Z1 در هند تاکنون بیش از 500 هزار دستگاه از این دستگاه را به فروش رسانده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال