سامسونگ 6.8 میلیارد دلار برای افزایش تولید نمایشگرهای OLED خود هزینه کرده است

خبرهای گذشته حکایت از این موضوع داشتند که اپل برای آیفون سال آینده‌ی خود، از پنل‌های OLED استفاده خواهد کرد و سامسونگ تولیدکننده‌ی پنل‌های این آیفون خواهد بود. حال گزارش جدیدی رسیده که نشان می‌دهد سامسونگ به شکل بسیار محسوسی برای افزایش تولید پنل نمایشگرهای OLED هزینه کرده است. این گزارش را موسسه‌ی مالی Nikkei […]

خبرهای گذشته حکایت از این موضوع داشتند که اپل برای آیفون سال آینده‌ی خود، از پنل‌های OLED استفاده خواهد کرد و سامسونگ تولیدکننده‌ی پنل‌های این آیفون خواهد بود. حال گزارش جدیدی رسیده که نشان می‌دهد سامسونگ به شکل بسیار محسوسی برای افزایش تولید پنل نمایشگرهای OLED هزینه کرده است.

این گزارش را موسسه‌ی مالی Nikkei منتشر کرده که براساس آن، شرکت کره‌ای تبار سامسونگ 6.8 میلیارد دلار برای افزایش تولید پنل‌های OLED تا 50 درصد یا به عبارتی دیگر، تا 200 میلیون پنل در سال اختصاص داده است. اگر خبری که امروز منتشر شده درست باشد، تولید پنل‌های OLED سامسونگ در هر سال می‌تواند به 300 میلیون پنل برسد و از این میان، 100 میلیون پنل، سهم اپل برای آیفون‌های سال آینده‌ی این شرکت خواهد بود.

جدا از سامسونگ، ال‌جی و شرکت JDI نیز وظیفه‌ی تولید پنل‌های OLED آیفون سال آینده‌ی اپل را برعهده خواهند داشت اما قطعا سامسونگ تولیدکننده‌ی اصلی این پنل‌ها خواهد بود. غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، احتمالا از این طریق هم سود قابل توجهی را کسب خواهد کرد بدین صورت که این شرکت، در سه ماهه‌ی اول سال 2016 حدود 95 درصد از تمامی پنل‌های OLED را تولید کرده است.

اکثر شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند از جمله شرکت‌های چینی باتوجه به کیفیت بالاتر نمایشگرهای AMOLED، این پنل‌ها را به تازگی در گوشی خود به کار برده‌اند؛ کاهش هزینه‌ی تولید این پنل‌ها در یک سال گذشته هم در این روند بی‌تاثیر نبوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال