سامسونگ تامین‌کننده انحصاری نمایشگرهای اولد برای آیفون‌های بعدی خواهد بود

در اخبار منتشر شده، بطور گسترده‌ای شاهد انتشار شایعه‌هایی در رابطه با استفاده از صفحه‌نمایش‌های اولد ساخت شرکت سامسونگ با لبه‌هایی خمیده بجای استفاده از صفحه‌نمایش‌های IPS تخت، در آیفون 8 اپل هستیم. امکانی دیگر که شرکت اپل با استفاده از این صفحه نمایش‌ها خواهد داشت، امکان یکپارچه کردن صفحه‌نمایش میباشد. همچنین، شایعه شده است که […]

در اخبار منتشر شده، بطور گسترده‌ای شاهد انتشار شایعه‌هایی در رابطه با استفاده از صفحه‌نمایش‌های اولد ساخت شرکت سامسونگ با لبه‌هایی خمیده بجای استفاده از صفحه‌نمایش‌های IPS تخت، در آیفون 8 اپل هستیم. امکانی دیگر که شرکت اپل با استفاده از این صفحه نمایش‌ها خواهد داشت، امکان یکپارچه کردن صفحه‌نمایش میباشد. همچنین، شایعه شده است که سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده‌ی صفحه‌نمایش‌های OLED در دنیا، برای ساخت صفحه‌‌نمایش‌های آیفون 8 بسیار مشتاق است. گزارش جدیدی از کره جنوبی در خبرگزاری BusinessKorea منتشر شده است که بر اساس آن ممکن است سامسونگ تنها تامین کننده‌ی صفحه‌نمایش آیفون‌ها برای دست کم دو سال باشد.

بر اساس گفته‌های منبعی ناشناس به این خبرگزاری، سامسونگ ممکن است تنها تولیدکننده پنل‌های OLED آیفون تا پایان سال 2018 باشد. یکی از دلایل این اتفاق می‌تواند ظرفیت بالای سامسونگ برای تولید صفحه نمایش در ابعاد موردنیاز اپل باشد.

علاوه بر این، شرکت زیرمجموعه‌ی سامسونگ، Samsung Display، بیش از یک دهه است که بروی صفحه‌نمایش‌هایی با پنل اولد کار می‌کند و در بحث تجربه بی‌همتا است.

تحلیلگران اقصادی پیش‌بینی کرده اند درصورتی که سامسونگ تولیدکننده‌ صفحه‌نمایش آیفون‌های سال آینده اپل باشد، سود Samsung Display تنها با تولید 50 میلیون قطعه از آیفون‌های سال آینده اپل، در سال 2017 به 3.3 میلیارد دلار خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال