سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 در شهریورماه رونمایی خواهد کرد

سامسونگ آماده است تا سومین موشک سری “اس” را به سمت بازار ساعت‎های هوشمند روانه کند. روزنامه‎ی انگلیسی‌زبان Korea Herald گزارش داده است که زمان معرفی رسمی ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ برای کنفرانس IFA 2016 در شهر برلین آلمان (12 تا 17 شهریور) برنامه‎ریزی شده است. این اخبار به لطف یکی از مقامات رسمی […]

سامسونگ آماده است تا سومین موشک سری “اس” را به سمت بازار ساعت‎های هوشمند روانه کند. روزنامه‎ی انگلیسی‌زبان Korea Herald گزارش داده است که زمان معرفی رسمی ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ برای کنفرانس IFA 2016 در شهر برلین آلمان (12 تا 17 شهریور) برنامه‎ریزی شده است. این اخبار به لطف یکی از مقامات رسمی شرکت de Grisogono ارائه داده شده است که به این رسانه‎ی کره‎ای گفته است که این شرکت ساعت‎ساز و جواهر‎ساز سوئیسی با سامسونگ در رابطه با “نسل بعدی ساعت هوشمند” این شرکت همکاری داشته است.

این دومین همکاری این دو شرکت خواهد بود، اولین آن در رابطه با کار بر روی یک نسخه‎ی محدود لوکس از ساعت Gear S2 سامسونگ بود که سال گذشته در ماه اسفند 94 عرضه شد. با توجه به اینکه قرار است نسخه‎ی لوکوس Gear S3 در نمایشگاه بین‎المللی Baselworld 2017 در اسفند امسال رونمایی و عرضه شود (که از آن به عنوان نمایشگاه جهانی ساعت و جواهرات یاد می‎کنند)، به نظر می‎رسد که این دو شرکت همان چرخه‎ی عرضه به بازار را ادامه خواهند داد، یعنی نسخه‎ی معمولی Gear S3 در پاییز و نسخه‎ی لوکس تقریباً از الان یک سال بعد به بازار می‎آیند.

این مقام رسمی از فرصت برای خودستایی استفاده کرد و گفت که این شرکت ساعت‎ساز سوئیسی نزدیک به یک‌صد واحد ساعت Gear S2 را در هرماه از زمان ورود آن به بازار، عرضه کرده است. این گجت لوکس که با بیش از 100 الماس مشکی و سفید مزین شده است، دارای حلقه‎ای به رنگ رز گلد است و بند آن مشکی (به رنگ پوست کوسه) و قیمت این ساعت تنها 15 هزار دلار است.

گرچه گفته می‎شود اپل 52 درصد از سهم جهانی بازار ساعت‎های هوشمند را در اختیار دارد، ولی ساعت‎های Gear سامسونگ در بین بازارهای هنوز توسعه نیافته و جوان خرید نسبتاً محبوبی به شمار می‎روند. در ماه آبان سال 1394، این شرکت در هر روز در کره‎ی جنوبی در حال فروختن 2 هزار نسخه از این ساعت بود که صد درصد به مراتب بیشتر از نسخه‎ی اولیه‎ی Gear S است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال