کد پروژه ساعت هوشمند بعدی سامسونگ Solis نام دارد و از سیستم‌عامل تایزن برخوردار خواهد بود

سامسونگ کد پروژه‎ی ساعت ‎هوشمند Gear 2 را “Orbis”، کلمه‎ی لاتین به معنای “دایره”، نام‎گذاری کرده بود. محصول بعدی این شرکت کد رمزی “Solis” را به معنای “خورشید” بر خود دارد و این بدین معنی است که نسبت به گرد بودن نسل بعدی ساعت هوشمند Gear نباید شک داشت. ظاهراً تغییر دیگری (از نظر سیستم‎عامل) […]

سامسونگ کد پروژه‎ی ساعت ‎هوشمند Gear 2 را “Orbis”، کلمه‎ی لاتین به معنای “دایره”، نام‎گذاری کرده بود. محصول بعدی این شرکت کد رمزی “Solis” را به معنای “خورشید” بر خود دارد و این بدین معنی است که نسبت به گرد بودن نسل بعدی ساعت هوشمند Gear نباید شک داشت.

ظاهراً تغییر دیگری (از نظر سیستم‎عامل) به چشم نمی‎خورد چرا که اطلاعات فعلی اشاره به سیستم‎عامل تایزن داشته و خبری از یک مدل اندرویدی نیست. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که ساعت هوشمند اولیه‎ی Gear S دارای یک مدل اندرویدی دیگر به اسم Gear Live بود ولی نسل دوم این ساعت‎هوشمند تنها از سیستم‎عامل تایزن بهره می‎برد.

به همراه کد پروژه، شماره مدل‎های ساعت هوشمند Gear S3 نیز مشخص شده‎اند یعنی: SM-R760, SM-R765، SM-R770، SM-R765V و SM-R765S که دو مدل آخر باید مدل‎های منحصر به اپراتورهای مخابراتی باشند.

این تمامی اطلاعاتی است که در حال حاضر در مورد ساعت‎هوشمند Gear S3 وجود دارد. در ضمن 14این ساعت دارای یک مدل محدود با جواهرات de Grisogono نیز خواهد بود تا بتواند مشتریان ثروتمند را نیز راضی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال