سامسونگ به عنوان فروشنده قطعات پا به حوزه خودروهای الکتریکی می‌گذارد

سامسونگ امروز تمایل خود را جهت ورود به بازار در حال رشد خودروهای بدون راننده اعلام کرد. این شرکت به طراحی و تولید یک موتور کامل برای خودروهای بدون راننده نخواهد پرداخت، اما  به طور رسمی اعلام کرد که تیمی را به طراحی و توسعه نرم افزارها و قطعات خودروهای الکتریکی اختصاص خواهد داد. این […]

سامسونگ امروز تمایل خود را جهت ورود به بازار در حال رشد خودروهای بدون راننده اعلام کرد. این شرکت به طراحی و تولید یک موتور کامل برای خودروهای بدون راننده نخواهد پرداخت، اما  به طور رسمی اعلام کرد که تیمی را به طراحی و توسعه نرم افزارها و قطعات خودروهای الکتریکی اختصاص خواهد داد. این تیم از سایر بخش‌های این شرکت جدا خواهد بود اما با سایر بخش‌های توسعه تکنولوژی سامسونگ همکاری خواهد داشت. شایعات زیادی وجود دارند که خبر از ورود اپل به عرصه طراحی و تولید کامل موتور خودروهای بدون راننده می‌دهند.

سامسونگ اعلام کرده که بر بخش‌های خودروی بدون راننده و متصل به اینترنت، مسیریابی ماهواره‌ای و تکنولوژی رانندگی اتوماتیک تمرکز خواهد کرد. یکی از انگیزه‌های سامسونگ برای ورود به این بخش را می توان افزایش سود دانست، در حالی که سامسونگ امسال موفقیت چشمگیری در عرصه‌ی تلفن‌های هوشمند داشت، پیش بینی می‌شود کمپانی امسال برای دومین سال متوالی با کاهش سود مواجه باشد.

سرمایه‌گذاران و محققان پیشنهاد می‌دهند سامسونگ با استفاده از منابع خود در بخش نمایشگر و چیپست‌ها توجه سازندگان خودروهای بدون راننده را به خود جلب نماید. به این صورت سامسونگ می تواند به عرضه کننده انحصاری قطعات به صاحبان این صنعت تبدیل شود. در این گزارش تاریخ دقیقی از شروع فعالیت سامسونگ در عرصه خودروهای الکتریکی و عرضه قطعات اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال