آیا سامسونگ 5 پرچم‌دار جدید را در سال 2016 معرفی خواهد کرد؟

تمامی شرکت‌های دنیا هر محصولی را که به فروش می‌رسانند یک پرچم‌دار را به عنوان بهترین محصول خود ارائه می‌دهند. این پرچم‌دار بهترین محصول آن شرکت بوده و می‌تواند تاثیرات زیادی را در فروش و سودآوری محصولات آن شرکت داشته باشد. مهم نیست که این شرکت‌ها جدیدترین خودروها را به فروش برسانند یا گوشی‌های‌هوشمند؛ این […]

تمامی شرکت‌های دنیا هر محصولی را که به فروش می‌رسانند یک پرچم‌دار را به عنوان بهترین محصول خود ارائه می‌دهند. این پرچم‌دار بهترین محصول آن شرکت بوده و می‌تواند تاثیرات زیادی را در فروش و سودآوری محصولات آن شرکت داشته باشد. مهم نیست که این شرکت‌ها جدیدترین خودروها را به فروش برسانند یا گوشی‌های‌هوشمند؛ این قاعده برای تمامی شرکت‌های دنیا یکسان بوده و همیشه هر شرکتی سعی می‌کند جدیدترین تکنولوژی‌ها و خلاقیت‌های خود را در پرچم‌دار خود به کار گیرد و سامسونگ نیز این مسئله را خوب می‌داند. همین مسئله بهانه‌ی خوبی برای این شرکت کره‌ای بوده تا در سال‌های گذشته تعداد پرچم‌داران خود را افزایش دهد به طوریکه بر اساس شایعات منتشر شده سال 2016 شاهد پنج یا بیش‌ از پنج پرچم‌دار سامسونگ در عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند خواهیم بود.

در سال 2010 سامسونگ با گلکسی اس به تنهایی وارد میدان شد. این گوشی تنها پرچم‌دار این شرکت کره‌ای در آن سال بود. در سال 2011 سامسونگ با معرفی گلکسی اس 2 و گلکسی نوت برای اولین بار دو پرچم‌دار را در یک‌سال معرفی کرد. این روند تا سال 2014 ادامه یافت تا اینکه سامسونگ با معرفی گلکسی نوت اج، سه پرچم‌دار را در یک‌سال رونمایی کرد. در سال جاری نیز سامسونگ با معرفی نسخه‌های مختلف پلاس و اج، 4 پرچم‌دار را معرفی کرده و اگر قرار باشد این روند همچنان ادامه داشته باشد در سال‌ آینده حداقل پنج پرچم‌دار را از سامسونگ خواهیم دید.

تمامی شایعات منتشر شده‌ی امروز توسط فاش کننده‌ی معروف evleaks منتشر شده است. به‌هر‌حال تمامی حرف‌های گفته شده بر اساس حدسیات بوده و نمی‌توان با قاطعیت زیاد به آن‌ها نگاه کرد. بهتر است کمی صبر کنیم تا ببینیم آیا در شایعات بعدی هم به این مسئله اشاره‌ای می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال