آیا سامسونگ 45 میلیون گلکسی اس 6 و اس6 اج تا پایان سال می‌فروشد؟

باز طراحی و تغییر سبک تولید در دو پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج، به دلیل موج عظیمی بازخوردهای کاربران در مورد اینکه که پرچمداران قبلی این شرکت زیبا نبوده و از استحکام خوبی برخوردار نیستند،صورت گرفت. بی تردید سامسونگ با این تغییر جان تازه‌ی به خط تولیدنفس تازه‌ای به خط […]

باز طراحی و تغییر سبک تولید در دو پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج، به دلیل موج عظیمی بازخوردهای کاربران در مورد اینکه که پرچمداران قبلی این شرکت زیبا نبوده و از استحکام خوبی برخوردار نیستند،صورت گرفت. بی تردید سامسونگ با این تغییر جان تازه‌ی به خط تولیدنفس تازه‌ای به خط تولید خود و نفس تازه‌ای به هواداران این برند داد. یکی از علل و به عبارتی مهم‌ترین علت در موفقیت بزرگ این پرچمداران و استقبال کاربران از آن‌ها را می‌توان در همین مسئله دانست.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Deutsche Bank این‌گونه به نظر می‌رسد که آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که این غول کره‌ای تا پایان سال جاری میلادی، حداقل 45 میلیون دستگاه گلکسی S6 و گلکسی S6 اج به فروش خواهد رساند. این پیش‌بینی مقداری کمتر از پیش‌بینی‌های ابتدایی سامسونگ بوده است چرا که این شرکت در ابتدای معرفی این دو پرچمدار خود فروش 50 میلیون دستگاه را تا پایان سال 2015 پیش‌بینی کرده بود.

گزارشات در 3 ماه قبل حکایت از این داشتند که سامسونگ توانسته حدود 20 میلیون پیش‌سفارش را قبل از عرضه برای این دو گوشی دریافت نماید. با این وجود اگرچه رسیدن به فروش 45 میلیونی تا پایان سال یک امر دشوار تلقی می‌شود، اما با توجه به آمار پیش‌فروشی که سامسونگ برای این دو گل سرسبد خود داشته، دست‌یابی به این مهم نباید زیاد با چالش روبرو باشد. هنوز این شرکت هیچ آماری را در رابطه با میزان فروش این دستگا‌ه‌ها تاکنون ارائه نکرده و معلوم نکرده است که تا چه اندازه به هدف پیش‌بینی شده خود نزدیک شده، اما منابع خبری نزدیک به سامسونگ اظهار کرده‌اند که ظاهرا این دو پرچمدار توانسته‌اند اهداف داخلی شرکت را محقق کنند.

با این حال برخی منابع گزارش داده‌اند که ظاهرا تولید این دو گوشی همانند سابق نبوده و سامسونگ نیز چنین اظهار داشته که تولید آن‌ها به نسبت گذشته کاهش یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال