سامسونگ دو نمایشگر عریض و خمیده جدید خود را معرفی کرد؛ CF591 و CF390

اخیرا شرکت سامسونگ دو نمایشگر خمیده و عریض جدید را در مراسمی که اخیرا در اروپا برگزار کرده بود، معرفی کرد. این دو نمایشگر جدید که آنها را با نام‌های CF591 و CF390 می‌شناسیم، به مجهز بودن به آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را به کاربران منتقل نماید و رقیبی جدی برای دیگر […]

اخیرا شرکت سامسونگ دو نمایشگر خمیده و عریض جدید را در مراسمی که اخیرا در اروپا برگزار کرده بود، معرفی کرد. این دو نمایشگر جدید که آنها را با نام‌های CF591 و CF390 می‌شناسیم، به مجهز بودن به آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را به کاربران منتقل نماید و رقیبی جدی برای دیگر محصولات بازار باشد. میزان خمیدگی 1800R این نمایشگرها نیز سازگاری بسیار خوبی که شکل خمیدگی چشم انسان داشته و می‌تواند در بهترین حالت ممکن باشد.

هر دو این نمایشگرها با مجهز بودن به انواع تکنولوژی‌ها برای کاهش دادن خستگی چشم‌ها، می‌توانند مناسب انجام کارها در طولانی مدت باشند. تکنولوژی Eye Saver سامسونگ و همچنین سیستم بدون لرزش تصویر نیز باعث می‌شوند تا بهترین شرایط ممکن برای استفاده طولانی از یک نمایشگر وجود داشته باشد. این محصولات جدید با مجهز بودن به تکنولوژی AMD FreeSync نیز می‌توانند به کمک کابل‌های HDMI، محتوای به نمایش درآمده در بازی‌ها را به صورت کامل با کارت‌های گرافیک این شرکت یکپارچه نموده و تا حد ممکن استاتر و لگ در بازی‌ها را پایین آورد.

samsungcf591-970x647-c samsung-sf590c-01-970x647-c

حال می‌خواهیم کمی هم به صورت اختصاصی در مورد نمایشگر CF591 صحبت کنیم. این محصول جدید اولین نمایشگر بدون فریم و خمیده جهان می‌باشد که سامسونگ با افتخار آن را تولید نموده است. طراحی بسیار خوب و مهندسی این محصول با میزان خمیدگی 1800R باعث شده تا کاربران بتوانند تقریبا از هر جایی در اتاق با زاویه‌ی دید 178 درجه‌ای که این نمایشگر دارد، محتوا را به آسانی مشاهده نمایند. با وجود زاویه‌ی دید بسیار وسیع این نمایشگر و کیفیت فوق‌العاده بالای رنگ‌های به نمایش درآمده در آن، جزئیات محتوای نمایش داده شده نیز به بهترین شکل ممکن قابل مشاهده است. شاید بعضی از نمایشگرهای خمیده‌ی بازار که شدت خمیدگی آنها 4000R است را دیده باشید که نمی‌توانند در زوایای مختلف، محتوا را به بهترین شکل ممکن پیش روی کاربران قرار دهند. همین موضوع باعث شده تا سامسونگ بخواهد میزان خمیدگی را کمتر کند. در کنار این موضوع، این نمایشگر به دو اسپیکر 5 وات نیز مجهز شده و می‌تواند صدایی بسیار با کیفیت را پیش روی کاربران قرار دهد.

سامسونگ دو محصول دیگر با نام‌های CF390 و CF391 را نیز معرفی نموده که اندازه‌های آنها به ترتیب 27 و 32 اینچی می‌باشد. این محصولات نیز با داشتن زاویه خمیدگی 1800R، می‌توانند کیفیت و دقت بسیار بالایی در نمایش تصاویر داشته و کاملا مناسب انجام بازی‌ها، وب‌گردی، کار کردن با نرم‌افزارهای طراحی و … باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال