سامسونگ در سال 2016 تولید چیپ‌های AMD را کلید خواهد زد

بنا به گفته منابع غیررسمی کشور کره‌جنوبی سامسونگ وارد همکاری با شرکت بزرگ تولید تراشه AMD شده است. بر مبنای این همکاری قرار است شرکت سامسونگ تولید تراشه‌های AMD را در سال 2016 میلادی بر عهده بگیرد. بخش تولید پردازنده‌های سامسونگ هم مسیر با سایر تولیدکنندگان جهانی تولید CPUها و پردازنده‌های گرافیکی را برای شرکت […]

بنا به گفته منابع غیررسمی کشور کره‌جنوبی سامسونگ وارد همکاری با شرکت بزرگ تولید تراشه AMD شده است. بر مبنای این همکاری قرار است شرکت سامسونگ تولید تراشه‌های AMD را در سال 2016 میلادی بر عهده بگیرد.

بخش تولید پردازنده‌های سامسونگ هم مسیر با سایر تولیدکنندگان جهانی تولید CPUها و پردازنده‌های گرافیکی را برای شرکت AMD و با بهره‌گیری از تکنولوژی 14 نانومتری آغاز خواهد نمود.

غول کره‌ای تبار دنیای فناوری در حال حاضر تولید چیپست برای رقبای شرکت AMD همچون انویدیا و اپل را نیز عهده‌دار است. در سال‌های اخیر این شرکت به دنبال این مسئله بوده که مشتریان خود را در سایر زمینه‌ها هم افزایش داده و تنها متکی به فروش محصولاتش در بازار گوشی‌های هوشمند نباشد. در راستای همین تصمیم نیز دست به تولید چیپست‌های اگزینوس خودی زده است. اگرچه سامسونگ تاکنون نتوانسته میزان سود موردنظر خود را در این بخش کسب کند اما این شرکت امیدوار است در 3ماهه اخیر بتواند به این مهم دست یابد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال