مچ‌بند هوشمند سامسونگ با نام تجاری “Gear Fit Pro” به بازار می‌آید

مچ‌بند هوشمند سامسونگ موسوم به Gear Fit2 چند ماه زودتر از ساعت‌هوشمند  Gear S3 روانه بازار شد و ممکن است به زودی نسخه‌ی جدیدی برای این مچ‌بند معرفی شد. نام تجاری جدیدی که سامسونگ ثبت کرده نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای قصد دارد به زودی از محصول جدیدی رونمایی کند. با روی کار آمدن مچ‌بند جدید […]

مچ‌بند هوشمند سامسونگ موسوم به Gear Fit2 چند ماه زودتر از ساعت‌هوشمند  Gear S3 روانه بازار شد و ممکن است به زودی نسخه‌ی جدیدی برای این مچ‌بند معرفی شد. نام تجاری جدیدی که سامسونگ ثبت کرده نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای قصد دارد به زودی از محصول جدیدی رونمایی کند.

با روی کار آمدن مچ‌بند جدید سامسونگ به نظر می‌رسد رقابت در این حوزه نیز کمی شدت بگیرد. از طرفی اچ‌تی‌سی به تازگی با شرکت Under Armour برای ساخت مچ‌بند جدیدی همکاری کرده و دو شرکت Meizu و Fitbit نیز در حال تولید مچ‌بندهای هوشمند خود هستند. نوکیا هم که به تازگی وارد دنیای گوشی‌های‌هوشمند شده با خرید شرکت Withings برنامه‌هایی را در ذهن خود می‌پروراند.

شاید سامسونگ با قراردادن قابلیت‌هایی همچون دستیار صوتی bixby و سرویس پرداخت اینترنتی بتواند بهتر از بقیه‌ی رقبا عمل کند و شاید هم به طور کلی شاهد نمایشگری کاملا انعطاف پذیر در این مچ‌بند هوشمند باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال