سامسونگ از دو لپ‌تاپ قدرتمند Ativ Book 9 Pro و Ativ Book 9 Spin پرده برداشت

سامسونگ که مدتیست از دنیای لپتاپ‌ها فاصله گرفته، روز گذشته دو لپ‌تاپ جدید Ativ Book 9 Pro و Ativ Book 9 Spin را برای تعطیلات کریسمس معرفی نمود. با اینکه هر دو این محصولات بسیار قدرتمند بوده و سخت‌افزاری مشابه با یکدیگر دارند، یکی سنتی و دیگری با ویژگی‌هایی مدرن‌تر و هیبریدی، معرفی شده است. همچنین […]

سامسونگ که مدتیست از دنیای لپتاپ‌ها فاصله گرفته، روز گذشته دو لپ‌تاپ جدید Ativ Book 9 Pro و Ativ Book 9 Spin را برای تعطیلات کریسمس معرفی نمود. با اینکه هر دو این محصولات بسیار قدرتمند بوده و سخت‌افزاری مشابه با یکدیگر دارند، یکی سنتی و دیگری با ویژگی‌هایی مدرن‌تر و هیبریدی، معرفی شده است. همچنین باید اشاره کنیم که برند Ativ، خانواده‌ای جدید از محصولات این شرکت می‌باشد که برای اولین بار شاهد معرفی آن هستیم.

Ativ Book 9 Pro اولین لپ‌تاپ سامسونگ با صفحه‌نمایش 4K به حساب می‌آید که چشم‌بادامی‌ها معرفی کرده‌اند. صفحه‌نمایش 15.6-اینچی این محصول با رزولوشن 2160×3840، کیفیتی فوق‌العاده بالا دارد و می‌تواند بسیاری از افراد را مجذوب خود کند. برای پردازش اطلاعات نیز سازندگان از پردازنده‌ی قدرتمند Core i7-6700HQ اینتل، کارت گرافیک GTX 950M و همینطور 8 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره برده‌اند. در کنار اینها، یک هارد جامد 256 گیگابایتی نیز به منظور پردازش هر چه سریع‌تر اطلاعات قرار گرفته است.

Samsung unveils a pair of new ATIV-branded notebooks in time for the holidays 2

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لپ‌تاپ Book 9 Pro به 3 پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C در کنار خروجی HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K و چهار اسپیکر و کارت‌خوان SD مجهز شده است تا هیچ مشکلی در مورد اتصالات وجود نداشته باشد. تمامی اینها در یک بدنه‌ی آلومینیومی با وزن 4.5 پوند قرار گرفته‌اند. طبق ادعای سامسونگ، باتری این لپ‌تاپ قدرتمند نیز می‌تواند تا شش ساعت و نیم دوام بیاورد.

محصول متفاوت و مدرن سامسونگ، Ativ Book 9 Spin نیز صفحه‌نمایشی 13.3-اینچی با پشتیبانی از حالت چند-لمسی و رزولوشن بالای 3200×1800 دارد. مهندسان شرکت در این محصول نیز از پردازنده‌ی قدرتمند Core i7-6500U با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و هارد جامد 256 گیگابایتی بهره برده‌اند.

Samsung unveils a pair of new ATIV-branded notebooks in time for the holidays 3

این لپ‌تاپ قدرتمند نیز از پورت‌ها و خروجی‌های مشابه و یکسان با نسخه‌ی Book 9 Pro بهره می‌برد، با این تفاوت که وزن آن به خاطر داشتن صفحه‌نمایش کوچک‌تر و طراحی متفاوت، 2.87 پوند می‌باشد. کاربران باید بتوانند با یک بار شارژ کردن این لپ‌تاپ، تا 7 ساعت با آن کار کنند.

اما قیمتی که سامسونگ بای لپ‌تاپ‌های جدید خود در نظر گرفته، قیمت پایه 1,599 دلار برای Ativ Book 9 Pro و قیمت پایه‌ی 1,399 دلار برای Ativ Book 9 Spin بوده و فروش هر دو نیز از اواخر ماه جاری، آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال