اولین حافظه رم موبایلی 8 گیگابایتی LPDDR4 دنیا توسط سامسونگ

در دسامبر 2014 سامسونگ رم 4 گیگابایتی LPDDR4 DRAM معرفی کرد که منجر به استفاده از رم‌های 4 گیگابایتی روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تا به امروز شده است. البته بسیاری از گجت‌های رده بالای امروزی دارای رم 6 گیگابایتی هستند و حالا با معرفی اولین رم موبایلی 8 گیگاباتی LPDDR4 DRAM توسط سامسونگ، رم‌های گوشی‌های […]

در دسامبر 2014 سامسونگ رم 4 گیگابایتی LPDDR4 DRAM معرفی کرد که منجر به استفاده از رم‌های 4 گیگابایتی روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تا به امروز شده است. البته بسیاری از گجت‌های رده بالای امروزی دارای رم 6 گیگابایتی هستند و حالا با معرفی اولین رم موبایلی 8 گیگاباتی LPDDR4 DRAM توسط سامسونگ، رم‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت وارد مرحله‌ای جدید شده است.

این رم جدید 4 تراشه از آخرین تراشه‌های حافظه 16 گیگا بایتی LPDDR4 استفاده و دارای سرعت 4266 مگابایت بر ثانیه که دو برابر سرعت تکنولوژی DDR4 در دسکتاپ‌ها است و با نصب این رم جدید روی تبلت‌ها، آن‌ها قابلیت استفاده از امکاناتی همانند ویدئوی 4K با کیفیت بهتر و پشتیبانی اجرای ماشین مجازی را خواهد داشت. اگرچه ظرفیت رم افزایش یافته ولی همچنان توان مصرفی برابر رم‌های 4 گیگابایتی LPDDR4 DRAM است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال