شایعه: سامسونگ در سال ۲۰۱۷ پنج گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی خواهد کرد

طرفداران محصولات شرکت سامسونگ قبل از آن که در مورد گوشی پرچم‌دار سال آینده این شرکت نگرانی داشته باشند، منتظر معرفی و رونمایی این شرکت کره‌ای از گوشی پرچمدار دیگری در همین سال میلادی هستند. همان طور که احتمالا می‌دانید تا چند ماه دیگر شرکت سامسونگ از پرچمدار فبلت‌های خود با نام احتمالی گلکسی نوت […]

طرفداران محصولات شرکت سامسونگ قبل از آن که در مورد گوشی پرچم‌دار سال آینده این شرکت نگرانی داشته باشند، منتظر معرفی و رونمایی این شرکت کره‌ای از گوشی پرچمدار دیگری در همین سال میلادی هستند. همان طور که احتمالا می‌دانید تا چند ماه دیگر شرکت سامسونگ از پرچمدار فبلت‌های خود با نام احتمالی گلکسی نوت 6 رونمایی به عمل خواهد آورد. بعد از معرفی این گوشی جدید، کاربران و طرفداران سامسونگی می‌توانند تا ابتدای سال میلادی جدید به منظور معرفی پرچمدار جدید گوشی‌های این شرکت منتظر بمانند. این طور به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد در سال 2017 میلادی از پنج گوشی پرچمدار در سری گلکسی رونمایی به عمل آورد.

این پنج گوشی پرچمدار جدید، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 اج، گلکسی نوت 7، گلکسی نوت 7 اج و همچنین گلکسی ایکس خواهند بود. گفته شده که چهار گوشی اول از نمایشگری با دقت 2.5K و همچنین پنل نمایشی سوپرامولد (به همراه آرایش ساب‌پیکسلی RGB) برخوردار خواهند بود. اما گوشی گلکسی ایکس سامسونگ یک دستگاه تاشو خواهد بود که به نمایشگری با دقت 4K با آرایش ساب‌پیکسلی لوزی شکل پنتایل مجهز خواهد بود. اگر پیشتر به یاد آورید، شرکت سامسونگ سال‌هاست بر روی پروژه خاصی به منظور تولید گوشی‌های تاشو کار می‌کند. پس به احتمال بسیار زیاد این پروژه در سال 2017 میلادی به بار خواهد نشست.

Screenshot_20160513-131919-442x405

از شواهد موجود پیداست که این گوشی از بخش میانی خود با سادگی تا شده و همانند یک کیف پول می‌توانید آن را در درون جیب لباس خود قرار دهید. در نتیجه حمل آن نیز بسیار آسان خواهد بود. از طرفی جالب است بدانید که به تازگی شرکت سامسونگ پتنت‌های بسیار زیادی در مورد فناوری گوشی‌های تاشو به ثبت رسانده است و در نتیجه آنها را می‌تواند در این گوشی جدید به کار ببندد. با معرفی این گوشی عجیب مسلما اهالی تکنولوژی بسیار شگفت‌زده خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال