سامسونگ ماژول دوگانه دوربین خود را به شرکای چینی می‌فروشد

در ماه گذشته شایعاتی مطرح شدند که سامسونگ فروش ماژول‌های دوربین دوگانه را به شرکت‌های چینی نظیر شیائومی و LeEco آغاز می‌کند. بخش Electro-Mechanics شرکت سامسونگ هم‌اکنون لنزهای تک‌گانه‌ی دوربین‌های گوشی‌ شرکت شیائومی را تامین می‌کند و تعجبی نیست که این همکاری گسترده‌تر شده و ماژول‌های دوربین دوگانه نیز به آن اضافه شود. حالا سامسونگ تایید […]

در ماه گذشته شایعاتی مطرح شدند که سامسونگ فروش ماژول‌های دوربین دوگانه را به شرکت‌های چینی نظیر شیائومی و LeEco آغاز می‌کند. بخش Electro-Mechanics شرکت سامسونگ هم‌اکنون لنزهای تک‌گانه‌ی دوربین‌های گوشی‌ شرکت شیائومی را تامین می‌کند و تعجبی نیست که این همکاری گسترده‌تر شده و ماژول‌های دوربین دوگانه نیز به آن اضافه شود. حالا سامسونگ تایید کرده که ماژول‌های دوگانه‌ی دوربین خود را به شرکای چینی خود می‌فروشد.

یکی از مدیران اجرایی بخش Electro-Mechanics سامسونگ این خبر را طی کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران تایید کرده است؛ براساس گفته‌های وی، سامسونگ در تلاش است تا زمینه‌های تولید ماژول‌های دوگانه‌ی دوربین خود را برای فروش فراهم آورد. سامسونگ فروش این ماژول‌ها را طی ماه‌های مرداد یا شهریور آغاز خواهد کرد. متاسافانه این شرکت کره‌ای تبار، نام شرکت‌های چینی که از ماژول‌های سامسونگ استفاده می‌کنند را مطرح نکرده اما گفته می‌شود شیائومی همچنان یکی از خریداران مشتاق این ماژول‌ها خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال