سامسونگ روی تولید کنترلری برای Gear VR کار می‌کند

از نظر هدست‌های واقعیت مجازی، گجت Gear VR شرکت سامسونگ در مقایسه با دیگر رقبا نسبتا ساده به نظر می‌آید. البته رقبای بسیار قدرتمندی همچون Oculus Rift یا HTC Vive. البته به نظر می‌رسد این شرکت در حال طراحی یک کنترلر برای هدست واقعیت مجازی خود است تا بتواند از این راه به ویژگی‌های بیفزاید. این خبرها و شایعات از […]

از نظر هدست‌های واقعیت مجازی، گجت Gear VR شرکت سامسونگ در مقایسه با دیگر رقبا نسبتا ساده به نظر می‌آید. البته رقبای بسیار قدرتمندی همچون Oculus Rift یا HTC Vive. البته به نظر می‌رسد این شرکت در حال طراحی یک کنترلر برای هدست واقعیت مجازی خود است تا بتواند از این راه به ویژگی‌های بیفزاید.

این خبرها و شایعات از تصاویر منتشر شده‌ای نشات گرفته شده‌اند که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ قصد دارد یک کنترلر جدید و خاص را راهی بازار نماید. البته در صورت مشاهده این تصاویر به صورتی آشکار متوجه خواهید شد که این کنترلر شباهت بسیار زیادی به گیم‌پدها دارد. در واقع این به آن معناست که دیگر این هدست همانند HTC Vive، حرکات دست کاربر خود را دنبال نخواهد کرد.

گرچه این مورد برای کاربرانی که علاقه‌ بسیار زیادی به بازی دارند خود می‌تواند یک مزیت بزرگ به شمار آید زیرا گیمرها می‌توانند بسیار بهتر از قبل بر روی فعالیت خود کنترل داشته باشند. براساس تصاویر منتشر شده می‌توانیم به طور آشکار تشخیص دهیم که این کنترل دارای یک کلید آنالوگ جهت‌یابی در سمت چپ به همراه چهار کلید کاربردی در سمت راست و همچنین دو کلید در بخش میانی است. علاوه بر آن این طور به نظر می‌رسد که این کنترلر می‌تواند به هدست سامسونگ متصل شود. در نتیجه حمل و جابه‌جایی آن به همراه این هدست بسیار آسان‌تر خواهد بود.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان رسمی عرضه این محصول جدید و همچنین قیمت نهایی آن وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال