سامسونگ بر روی گوشی‌های رده‌بالای مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن کار می‌کند؛ رونمایی در سال 2016

سامسونگ از زمانی که سیستم‌عامل منحصر به فرد خود را معرفی کرده سخت در تلاش بوده تا از آن حمایت کند. سیستم‌عامل تایزن که به طور اختصاصی برای گوشی‌های‌هوشمند این شرکت طراحی شده و تاکنون شاهد دو گوشی‌هوشمند به نام‌های Z1 و Z3 از سوی سامسونگ بوده‌ایم. شاید این گوشی‌ها نسبت به پرچم‌داران امروزی نتوانند […]

سامسونگ از زمانی که سیستم‌عامل منحصر به فرد خود را معرفی کرده سخت در تلاش بوده تا از آن حمایت کند. سیستم‌عامل تایزن که به طور اختصاصی برای گوشی‌های‌هوشمند این شرکت طراحی شده و تاکنون شاهد دو گوشی‌هوشمند به نام‌های Z1 و Z3 از سوی سامسونگ بوده‌ایم. شاید این گوشی‌ها نسبت به پرچم‌داران امروزی نتوانند نظر کاربران را به خود جلب کنند اما آمارها نشان داد که از این دو گوشی استقبال خوبی به عمل آمده است.

حال براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از شعبه‌ی تایوان سامسونگ، سامسونگ قصد دارد در سال 2016 تغییراتی را در این سیستم‌عامل به وجود آورد. به گفته‌ی گزارش‌های منتشر شده، سال 2016 سالی انقلابی برای سیستم‌عامل تایزن خواهد بود چرا که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های‌هوشمند با سخت‌افزاری قدرت‌مند را با استفاده از تایزن وارد بازار کند. شاید موفقیت نسبی دو گوشی معرفی شده به همراه چند گجت پوشیدنی باعث شده باشد تا سامسونگ امیدهای زیادی را در این سیستم‌عامل دیده باشد و سعی کند تا هرچه سریع‌تر به گسترش آن فکر کند.

سامسونگ بر روی گوشی‌های رده‌بالای مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن کار می‌کند؛ رونمایی در سال 2016

حتی توسعه‌دهندگان نیز از زمان معرفی این سیستم‌عامل برنامه‌های خوبی برای آن نوشته‌اند. علاوه‌بر این پشتیبانی سامسونگ با برنامه‌های اختصاصی از نظیر فیسبوک و VLC هم باعث شده تا این شرکت بیشتر به دنبال معرفی گوشی‌های‌هوشمند با سخت‌افزاری قدرت‌مند‌تر باشد.

اگر سامسونگ قصد این را داشته باشد که گوشی‌های‌ جدیدی را مبتنی بر این سیستم‌عامل معرفی کند در چند ماه آینده باید شاهد معرفی آن‌ها باشیم. اگر روال نام‌گذاری دو گوشی قبلی را در نظر بگیریم می‌توانیم به این نتیجه برسیم که گوشی‌های بعدی سامسونگ Z5 و Z8 نام خواهند گرفت. البته با توجه به مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند‌تر شاید نام‌های دیگری نیز در ذهن سامسونگ برای این گوشی‌ها باشد. علاوه بر این حتی امکان معرفی گجت‌های پوشیدنی جدیدی مبتنی بر این سیستم‌عامل در آینده هم وجود دارد. به‌هر‌حال سامسونگ با اندروید شاید نتواند همانند اپل با iOS به سوددهی برسد به همین علت سیستم‌عاملی مجزا می‌توانند کمک به‌سزایی را به این شرکت کره‌ای تبار بکند. حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت این شرکت به همراه سیستم‌عامل اختصاصی خود چه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال