گوشی‌هوشمند تایزنی سامسونگ با نام Z2 و صفحه‌نمایش 4 اینچی معرفی شد

در نهایت گوشی مورد انتظار تایزنی سامسونگ با نام Z2 معرفی شد و به سومین گوشی‌هوشمندی تبدیل شد که سیستم‌عامل تایزن سامسونگ را با خود یدک می‌کشد. گوشی تازه‌وارد سامسونگ دارای چیپست Spreadtrum با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای بوده و نمایشگر 3.97 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی‌های تایزن سامسونگ که معمولا بازاهای خاصی را […]

در نهایت گوشی مورد انتظار تایزنی سامسونگ با نام Z2 معرفی شد و به سومین گوشی‌هوشمندی تبدیل شد که سیستم‌عامل تایزن سامسونگ را با خود یدک می‌کشد. گوشی تازه‌وارد سامسونگ دارای چیپست Spreadtrum با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای بوده و نمایشگر 3.97 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی‌های تایزن سامسونگ که معمولا بازاهای خاصی را هدف قرار داده و دارای مشخصه‌های سخت‌افزاری نه‌چندان قدرت‌مندی هستند در کشورهای در حال توسعه عرضه می‌شوند. این گوشی نیز همانند دو گوشی دیگر از سخت‌افزاری قدیمی بهره می‌برد. رم 1 و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی، باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی و سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی از مهم‌ترین مشخصه‌های Z2 سامسونگ به شمار می‌روند. سامسونگ در دوربین جلوی این گوشی همانند انتظار از دوربینی VGA استفاده کرده و بر روی گوشی، نسخه‌ی 2.4 سیستم‌عامل تایزن را نصب کرده است. شاید تنها نکته‌ی قابل‌توجه این گوشی پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه باشد.

سامسونگ گوشی Z2 را با قیمتی حدود 69 دلار روانه بازار هند خواهد کرد؛ گوشی مورد بحث، در سه رنگ طلایی، مشکی و قرمز تا چند روز دیگر در ویترین مغازه‌های این کشور دیده خواهد شد.

گوشی‌هوشمند تایزنی سامسونگ با نام Z2 و صفحه‌نمایش 4 اینچی معرفی شد گوشی‌هوشمند تایزنی سامسونگ با نام Z2 و صفحه‌نمایش 4 اینچی معرفی شد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال