ویدئوی معرفی گوشی Samsung Z2 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

در روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم که تاریخ عرضه گوشی Z2 سامسونگ این هفته خواهد بود و روز گذشته ویدئویی رسمی از گوشی‎هوشمند در پیش روی Samsung Z2 با داشتن سیستم‎عامل تایزن در محیط آنلاین منتشر شده است که برخی از مشخصات فنی و ویژگی‎های کلیدی این گوشی را نشان می‎دهد. بر اساس این ویدئو می‎توان […]

در روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم که تاریخ عرضه گوشی Z2 سامسونگ این هفته خواهد بود و روز گذشته ویدئویی رسمی از گوشی‎هوشمند در پیش روی Samsung Z2 با داشتن سیستم‎عامل تایزن در محیط آنلاین منتشر شده است که برخی از مشخصات فنی و ویژگی‎های کلیدی این گوشی را نشان می‎دهد. بر اساس این ویدئو می‎توان نتیجه گرفت که این گوشی از شبکه‎ی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد و دارای حالت (Ultra Data Saving Mode (UDSM در بحث صرفه‎جویی در مصرف باتری است.

گوشی‎هوشمند Samsung Z2 از قبل با اپلیکیشنی به اسم My Money Transfer بارگذاری شده است که همان‎طور که نام آن اشاره دارد به کاربران اجازه‎ی انتقال پول به سایرین را می‎دهد، البته باید اشاره داشت این قابلیت منحصر به کاربران هندی است. ویژگی دیگری که در این ویدئو به آن رسیدگی شده است امکان تنظیم شدت نور اپلیکیشن چراغ‎قوه است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/wtIOo[/aparat]

    بر اساس این ویدئو ویژگی‎های سخت‎افزاری این گوشی زیاد مشخص نمی‎شود به استثنای این‎که مجهز به یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز و دوربین عقب 5 مگاپیکسلی است. شایعات تاکنون اشاره به یک نمایشگر 3.97 یا 4.5 اینچی، دوربین جلو با رزولوشن VGA، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و باتری با ظرفیت 1500 یا 2000 میلی‎آمپر ساعت داشته‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال