اطلاعات جدیدی در مورد گوشی زد 2 سامسونگ در آفریقا منتشر شد

زمانی که گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 در شهر نیویورک به طور رسمی توسط سامسونگ در حال معرفی شدن بود، در افریقا اطلاعات جدید و بسیار مهمی از گوشی زد 2 این شرکت که به سیستم عامل تایزن این کمپانی‌ کره‌ای مجهز است انتشار یافت. اطلاعات مشخصات فنی این گوشی در مقایسه با فبلت جدید […]

زمانی که گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 در شهر نیویورک به طور رسمی توسط سامسونگ در حال معرفی شدن بود، در افریقا اطلاعات جدید و بسیار مهمی از گوشی زد 2 این شرکت که به سیستم عامل تایزن این کمپانی‌ کره‌ای مجهز است انتشار یافت. اطلاعات مشخصات فنی این گوشی در مقایسه با فبلت جدید سامسونگ کاملا در تضاد است. براساس گزارشات منتشر شده زد 2 سامسونگ از یک نمایشگر 4 اینچی امولد به همراه یک گیگابایت حافظه رم برخوردار است. قبلا زمانی که اطلاعات این گوشی به طور جزئی در وب‌سایت واردات و صادرات هند با نام Zauba منتشر شده بود، کاملا آشکار شد که این گوشی قرار است در دسته محصولات سطح مبتدی قرار بگیرد.

سال پیش بود که سامسونگ یک گوشی چهار اینچی با نام زد 1 و همچنین یک گوشی 5 اینچی با نام زد 3 مجهز به سیستم عامل تایزن را وارد بازار کرد. به احتمال بسیار زیاد مدل زد 2 نسخه‌ای میان آن دو نگارش باشد. در ماه می سال 2015 زمانی که شایعات در مورد گوشی زد 2 انتشار یافت، متوجه شدیم که این گوشی قرار است به یک نمایشگر 4 اینچی با دقت 540 × 960 پیکسل مجهز شود. به احتمال بسیار زیاد این خبر در هم اینک بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زیرا اکثر گوشی‌های چهار اینچی موجود در بازار از دقت تصویر کمتری معادل 480 × 800 پیکسل بهره‌مند هستند. دیگر اطلاعات مربوط به این گوشی شامل بهره‌مندی از تراشه 32 بیتی چهار هسته‌ای و یک گیگابایت حافظه رم است. میزان ظرفیت باتری گوشی نیز احتمالا برابر با 2000 میلی‌امپر ساعت خواهد بود.

شرکت سامسونگ به منظور عدم وابستگی کامل به سیستم عامل اندروید، در حال سرمایه‌گذاری و توسعه سیستم عامل ساخته شده توسط خود با نام تایزن است. البته با این وجود هم اینک بسیار از محصولات و گوشی‌های هوشمند این شرکت مجمهز به سیستم عامل اندروید هستند اما با این حال بهتر است بدانید که برای مثال به منظور کار کردن با دیگر محصولات این شرکت و گجت‌هایی همچون Gear S، می‌بایست از نرم افزار‌های سیستم عامل تایزن استفاده کنید. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در چه تاریخی شرکت سامسونگ تصمیم به ارائه یک گوشی هوشمند سطح بالا و حرفه‌ای مجهز به سیستم عامل تایزن به بازارهای فروش خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال