سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌هوشمند Z2 را با سیستم‌عامل تایزن عرضه کند

پس از موفقیتی که سامسونگ از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Samsung Z1 به همراه سیستم‌عامل تایزن به دست آورد، حالا این شرکت قصد دارد تا گوشی‌هوشمند Samsung Z2 را با همین سیستم‌عامل عرضه نماید اما اینبار، این محصول به صورت جهانی عرضه خواهد شد. زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند چندان دور نیست و احتمالا در نیمه‌ی اول سال 2015 شاهد […]

پس از موفقیتی که سامسونگ از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Samsung Z1 به همراه سیستم‌عامل تایزن به دست آورد، حالا این شرکت قصد دارد تا گوشی‌هوشمند Samsung Z2 را با همین سیستم‌عامل عرضه نماید اما اینبار، این محصول به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند چندان دور نیست و احتمالا در نیمه‌ی اول سال 2015 شاهد عرضه‌ی این محصول جدید خواهیم بود، محصول جدید که از رابط کاربری Tizen UI 3.0 استفاده خواهد کرد.

برخی از شایعاتی که در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند در اختیارمان قرار دارد، نشان می‌دهد که این محصول جدید از پردازنده‌ای 4-هسته‌ای به همراه 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایشی 4.8-اینچی با وضوح تصویر 960×540 بهره خواهد برد. البته اخبار دیگری نیز وجود دارند که هنوز شایعه به حساب می‌آیند، اما نشان می‌دهند که وضوح تصویر این محصول جدید، ممکن است 720p نیز باشد و به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه شود.

با این‌وجود، دو موضوع مشترک در شایعات وجود دارد و آن، باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی می‌باشد که البته هنوز هیچ‌کدام از آنها تایید نشده است.

جالب‌ترین بخش این موضوع، احتمال رونمایی سامسونگ از فروشگاه اپلیکیشن‌ها و محصولات این سیستم‌عامل با نام Tizen Store می‌باشد که می‌تواند سامسونگ را یک پله برای رسیدن سیستم‌عاملش به موفقیت، نزدیک نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال