سامسونگ Z3 مبتنی بر سیستم عامل تایزن تایید شد

اوایل هفته بود که گزارشات جدیدی مبنی بر تلاش سامسونگ برای عرضه‌ی چند گوشی هوشمند دیگر مبتنی بر سیستم عامل تایزن به گوش می‌رسید. این خبر در حالی منتشر شد که اولین گوشی مبتنی بر سیستم عامل ساخته شده توسط سامسونگ به نام Z1 فروش خوبی را در محدود بازاری که عرضه شد، داشته است. […]

اوایل هفته بود که گزارشات جدیدی مبنی بر تلاش سامسونگ برای عرضه‌ی چند گوشی هوشمند دیگر مبتنی بر سیستم عامل تایزن به گوش می‌رسید. این خبر در حالی منتشر شد که اولین گوشی مبتنی بر سیستم عامل ساخته شده توسط سامسونگ به نام Z1 فروش خوبی را در محدود بازاری که عرضه شد، داشته است.

در حالیکه سامسونگ اطلاعات زیادی را در مورد گوشی بعدی این سیستم عامل در اختیار قرار نداده، گفته می‌شود که Z3 نام بعدی گوشی تایزن دار سامسونگ خواهد بود. بر اساس گزارش سم موبایل، این گوشی فعلا با کد SM-Z300H در حال ساخت است و به گفته‌ی این سایت، سامسونگ سعی دارد هر چه سریع‌تر آن را وارد بازار کشور‌های شرقی آسیا کند.

مشخصات زیادی از این گوشی به بیرون منتشر نشده اما بر اساس جدیدترین اطلاعات، سامسونگ Z3 دارای صفحه نمایشی 5 اینچی و چیپست اسنپدراگون 410 خواهد بود. 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه سنسوری 5 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی از مهم‌ترین مشخصات فاش شده‌ی گوشی می‌باشند. باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپری نیز از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی را برای عرضه‌ی این گوشی در نظر گرفته اما با توجه به این که هر روز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود؛ می‌توان گفت که سامسونگ به زودی از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال