سامسونگ از Gear Fit 2 و Gear IconX رونمایی کرد

امروز طی مراسمی رسمی در شهر نیویورک، شرکت سامسونگ جایگزینی را برای دست‌بند هوشمند Gear Fit معرفی کرد که به نظر می‌آید گجت بسیار موفقی باشد. این شرکت کره‌ای علاوه بر آن از اولین هدفون‌های کاملا بی‌سیم خود با نام Gear IconX نیز پرده برداشت. گجت Gear Fit 2 سامسونگ از همان نمایشگر عمودی 1.55 اینچی Super AMOLED نسل […]

امروز طی مراسمی رسمی در شهر نیویورک، شرکت سامسونگ جایگزینی را برای دست‌بند هوشمند Gear Fit معرفی کرد که به نظر می‌آید گجت بسیار موفقی باشد. این شرکت کره‌ای علاوه بر آن از اولین هدفون‌های کاملا بی‌سیم خود با نام Gear IconX نیز پرده برداشت.

گجت Gear Fit 2 سامسونگ از همان نمایشگر عمودی 1.55 اینچی Super AMOLED نسل قبلی استفاده کرده و از طرفی دارای ‌تراشه‌ای دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.0 گیگاهرتزی و همچنین میزان حافظه داخلی چهار گیگابایت است. علاوه بر آن این محصول جدید دارای حسگر داخلی تشخیص دهنده ضربان قلب نیز بوده و در کنار آن از سرویس اتصالات GPS نیز به منظور ردیابی و تعقیب دقیق فعالیت‌های کاربر در محیط بیرون (بدون نیاز به حمل گوشی هوشمند) برخوردار خواهد بود. این گجت هوشمند توانسته است مجوز IP68 را نیز دریافت نموده و از سوی دیگر انرژی باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی آن قادر است به مدت سه روز در حالت استفاده و پنج روز در حالت استندبای دوام آورد.

در کنار این محصول، سامسونگ Gear IconX را نیز معرفی کرده است که هدفون‌های کاملا بی‌سیم این شرکت بوده و حقیقتا هیچ گونه سیمی را بر روی آن مشاهده نخواهید کرد. نحوه عملکرد آنها همانند سایر هدفون‌های استاندارد بلوتوثی بوده که البته این هدفون‌ها در کنار آن به میزان چهار گیگابایت دارای حافظه داخلی نیز هستند. علاوه بر آن به منظور کنترل بر روی آهنگ‌های در حال پخش می‌توانید از کنترل‌های جدید و غیرلمسی آن استفاده نمایید. این هدفون‌های بی‌سیم دارای ویژگی‌های تعقیب فعالیت روزمره کاربر نیز هستند و به همین دلیل قادرند به برنامه S Health سامسونگ نیز متصل شوند.

زمانی که به آهنگ گوش فرا می‌دهید، باتری این هدفون‌ها می‌تواند به مدت 3.5 ساعت دوام آورد. از طرفی در صورت استفاده از پخش بلوتوثی موزیک، انرژی باتری آن 1.5 ساعت دوام خواهد آورد. این هدفون‌های بی‌سیم به منظور شارژ شدن می‌بایست در داخل یک کپسول مخصوص قرار بگیرند. گرچه باتری Gear IconX نمی‌تواند به میزان زیادی دوام آورد اما در هر صورت به منظور تجربه یک هدفون کاملا بی‌سیم بسیار مهیج و جذاب است.

Gear Fit 2 در روز دهم ماه ژوئن به طور رسمی با قیمت 180 دلار فروش خود را آغاز خواهد کرد و هدفون Gear IconX سامسونگ نیز که هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی آن مشخص نیست به احتمال بسیار زیاد در سه ماهه سوم سال میلادی روانه بازارهای فروش خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال