گلکسی اکتیو نئو رسما رونمایی شد؛ جدید‌ترین گوشی‌هوشمند مستحکم سامسونگ

شرکت سامسونگ، از گوشی مقاوم جدید خود یعنی گلکسی اکتیو نئو رونمایی کرد. آن‌گونه که از شواهد پیداست گلکسی اکتیو نئو در حال حاضر تنها برای بازار کشور ژاپن تولید شده است؛ اما در چند ماه آینده می‌توانیم منتظر حضور این گوشی‌هوشمند در بازارهای بین‌المللی نیز باشیم. در خصوص مشخصات جدیدترین محصول غول کره‌ای دنیای […]

شرکت سامسونگ، از گوشی مقاوم جدید خود یعنی گلکسی اکتیو نئو رونمایی کرد. آن‌گونه که از شواهد پیداست گلکسی اکتیو نئو در حال حاضر تنها برای بازار کشور ژاپن تولید شده است؛ اما در چند ماه آینده می‌توانیم منتظر حضور این گوشی‌هوشمند در بازارهای بین‌المللی نیز باشیم.

در خصوص مشخصات جدیدترین محصول غول کره‌ای دنیای فناوری، بد نیست بدانید که گلکسی اکتیو نئو با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 4.5 اینچی WVGA با رزولوشن 480 پیکسلی خود در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. این گوشی چیپست اسنپ‌دراگون 410 (که یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A53 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است) به همراه 2 گیگابایت حافظه رم را در قلب خود جای داده و مجهز به پردازنده گرافیکی آدرنو 306 خواهد بود.

active-neo_1

دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز سنسوری 2 مگاپیکسلی دارد. دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بوده و از یک باتری 2.200 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند خواهد بود.

شایان ذکر است گلکسی اکتیو نئو اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی را اجرا کرده و از ارتباطات مخابراتی LTE پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی نیز می‌توان به بلوتوث نسخه 4، وای‌فای و NFC اشاره کرد.

گوشی جدید سامسونگ گواهی IP68 را نیز دریافت کرده است و بنابراین مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام آورده و در برابر گردوغبار هم نیز مقاومت خواهد کرد. همچنین این دستگاه با دریافت گواهی MIL-STD-810G، مقاومت در برابر نمک، آب دریا، گردوغبار، رطوبت، باران، لرزش، تابش خورشید، حمل‌ونقل و شوک‌های حرارتی را نیز به ارمغان آورده و توان تحمل 2 تن وزن و همچنین دوام در عمق 1.5 متری بتن را هم خواهد داشت که به همین علت سامسونگ از به‌کار بردن عبارت اکتیو در نام‌گذاری این گوشی، استفاده کرده است.

گفته شده که عرضه این دستگاه از ماه ‌آینده توسط اپراتور DoCoMo و با قیمت تقریبی 150 یورو در ژاپن آغاز خواهد شد. پس از آن انتظار می‌رود که در چند ماه آینده گلکسی اکتیو نئو در سایر بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال