مشخصات گلکسی C5 سامسونگ به بیرون درز کرد؛ صفحه‌نمایش 5 اینچی و پردازنده 8 هسته‌ای

گوشی هوشمند گلکسی سی 5 سامسونگ که قبلا تصاویر بسیار زیادی از آن بر روی خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و انتظار می‌رود در تاریخ 26 مِی به همراه گوشی گلکسی  سی 7 از آن رونمایی به عمل آید، هم اینک اطلاعات و مشخصات فنی آن بر روی وب‌سایت چینی سازمان TENAA قرار گرفته است. براساس اطلاعات […]

گوشی هوشمند گلکسی سی 5 سامسونگ که قبلا تصاویر بسیار زیادی از آن بر روی خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و انتظار می‌رود در تاریخ 26 مِی به همراه گوشی گلکسی  سی 7 از آن رونمایی به عمل آید، هم اینک اطلاعات و مشخصات فنی آن بر روی وب‌سایت چینی سازمان TENAA قرار گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این وب‌سایت، این گوشی از یک تراشه هشت هسته‌ای (با دو هسته مختلف با فرکانس‌های کاری 1.2 و 1.5 گیگاهرتز)، نمایشگر 5.2 اینچی با دقت تصویر فول اچ‌دی، به همراه چهار گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت (در نسخه‌های مختلف) برخوردار خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی قرار است حسگری با دقت 16 مگاپیکسل داشته باشد و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت بر روی آن قرار گرفته و در نهایت این گوشی وزنی معادل 153 گرم و ابعادی برابر با 145.9 × 72 × 6.7 میلی‌متر خواهد داشت. گلکسی سی5 سامسونگ به طور پیشفرض نسخه 6.0.1 سیستم‌عامل اندروید موسوم به مارشملو را اجرا خواهد کرد و در ضمن نسخه‌ای خاص با رنگ طلائی نیز از آن ساخته خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال