سامسونگ آپدیت اندروید 5.1.1 را برای نسخه Value گلکسی Core Prime عرضه می‌کند

شرکت سامسونگ به تازگی، آپدیت اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی را برای گلکسی کور پرایم نسخه Value منتشر کرده است. این گوشی‌هوشمند که در حقیقت هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است، در بنچمارک‌های گذشته، میزبان نسخه 5.0 اندروید بوده است. این به‌روزرسانی تاکنون در کشورهای لهستان و پاناما به ترتیب با کد فریم‌ور‌های G531FXXU1AOF7 و […]

شرکت سامسونگ به تازگی، آپدیت اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی را برای گلکسی کور پرایم نسخه Value منتشر کرده است. این گوشی‌هوشمند که در حقیقت هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است، در بنچمارک‌های گذشته، میزبان نسخه 5.0 اندروید بوده است.
این به‌روزرسانی تاکنون در کشورهای لهستان و پاناما به ترتیب با کد فریم‌ور‌های G531FXXU1AOF7 و G531MUBU1AOFB در دسترس بوده است. حجم این آپدیت چیزی در حدود 730 مگابایت بوده و علاوه بر بهبود ثبات و امنیت، تغییراتی را هم در ظاهر قفل صفحه نمایش و همچنین منوی اعلان‌ها و هشدارها داشته است.
کاربران نسخه اصلی گلکسی کور پرایم زمانی که متوجه شدند قرار است سامسونگ نسخه Value این گوشی را با اندروید 5.0 عرضه کند، کمی ناخشنود بودند، حالا پس از عرضه این گوشی و ارائه این به‌روزرسانی جدید،سامسونگ باید منتظر موج جدیدی از اعتراضات کاربران ناراضی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال