عملکرد سنسور عنبیه چشم گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شد

خبرهای مربوط به حسگر اسکنر عنبیه چشم موجود بر روی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ، توجهات بسیار زیاد کاربران را به سمت این فبلت جدید جلب نموده است. هم اینک با استناد به ویدئو زیر می‌توان به سادگی وجود این حسگر بر روی فبلت جدید سامسونگ را تایید نماییم. همان طور که در این ویدئو شاهد […]

خبرهای مربوط به حسگر اسکنر عنبیه چشم موجود بر روی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ، توجهات بسیار زیاد کاربران را به سمت این فبلت جدید جلب نموده است. هم اینک با استناد به ویدئو زیر می‌توان به سادگی وجود این حسگر بر روی فبلت جدید سامسونگ را تایید نماییم. همان طور که در این ویدئو شاهد هستید از حسگر اسکنر عنبیه چشم به منظور باز کردن قفل گوشی استفاده خواهد شد.

از طرفی تعدادی تصاویر اسکرین شات از نمایشگر این گوشی نیز در رسانه‌های خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد این حسگر چگونه کار خواهد کرد. شرکت سامسونگ در این بخش به کاربران خود در مورد استفاده از این حسگر برای کودکان یا در هنگام استفاده از عینک یا لنزهای چشمی هشدار داده است. علاوه بر ان براساس این اطلاعات، شرکت کره‌ای اعلام کرده است که بهترین قاصله به منظور عملکرد بهتر این حسگر، 25 تا 35 سانتی‌متر خواهد بود.

 

گوشی گلکسی نوت 7 هفته‌ها است که در صدر تیتر خبرگزاری‌ها قرار گرفته و شایعات و تصاویر بسیار زیادی از آن در این رسانه‌ها منتشر شده است. اما در نهایت در تاریخ 12ام مرداد ماه شرکت سامسونگ به طور رسمی از این گوشی رونمایی به عمل خواهد آورد. اما براساس گزارشات منتشر شده تا به امروز می‌دانیم که این گوشی دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با دقت QHD خواهد بود و هر دو سمت نمایشگر گوشی نیز با کمی خمیده به چشم خواهد آمد.

این گوشی از نگارش جدید رابط کاربری TouchWiz شرکت سامسونگ با نام Grace برخوردار خواهد بود و از طرفی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو نیز استفاده خواهد کرد. در درون این گوشی تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه چهار گیگابایت حافظه رم (نسخه شش گیگابایتی آن نیز به احتمال زیاد ساخته خواهد شد) قرار خواهد داشت و از طرفی دوربین‌های اصلی و سلفی آن نیز همانند سری گلکسی اس 7 دارای حسگری با دقت تصویر 12 و 5 مگاپیکسل خواهند بود.

در بخش زیر می‌توانید ویدئو مربوط به این خبر را تماشا کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/UY4pn[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال