سامسونگ نسخه ویژه Ant-Man گوشی گلکسی S6 اج پلاس را عرضه کرد

چندی پیش سامسونگ با همکاری Marvel، یک نسخه ویژه از گوشی گلکسی اس 6 اج را با نام Iron Man (مرد آهنی) را روانه بازار کرد که برای طرفداران این کاراکتر قهرمان در نوع خود جذاب بود. قاب‌های جلو و پشت نسخه مرد آهنی گلکسی اس 6 اج رنگی قرمز داشت که سایر قسمت‌های بدنه […]

چندی پیش سامسونگ با همکاری Marvel، یک نسخه ویژه از گوشی گلکسی اس 6 اج را با نام Iron Man (مرد آهنی) را روانه بازار کرد که برای طرفداران این کاراکتر قهرمان در نوع خود جذاب بود. قاب‌های جلو و پشت نسخه مرد آهنی گلکسی اس 6 اج رنگی قرمز داشت که سایر قسمت‌های بدنه فلزی آن در کناره‌های دستگاه طلایی رنگ بوده که همین مسئله این گوشی را متمایز و البته خاص کرده بود. از سوی دیگر سامسونگ برای رابط کاربری این گوشی یک تم ویژه مرد آهنی در نظر گرفته، جعبه دستگاه را با طراحی ویژه فیلم Avengers (انتقام جویان) تولید کرده و همچنین در درون جعبه یک شارژر بی‌سیم با طرحی خاص قرار داده بود.

حالا ظاهراً کره‌ای‌ها در ادامه این سیاست تولید، یک نسخه ویژه کاراکتر Ant-Man را برای گلکسی اس 6 اج پلاس تولید کرده‌اند. گفتنی است که هیچ‌کدام از مواردی را که در نسخه مرد آهنی گلکسی اس 6 اج کوچک‌تر در نظر گرفته شده بود، در این نسخه به چشم نمی‌خورد و در واقع تنها موارد متفاوتی که برای آن ارائه شده، یک قاب محافظ، یک تم مخصوص Ant-Man در رابط کاربری و رنگ وانیلی برای گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس بوده است.

ant man s6 edge plus

قاب محافظی که به صورت پیش‌فرض همراه گوشی ارائه شده، وقتی که در دست قرار می‌گیرد، احساس خوبی را به کاربر القا می‌کند ولی چه خوب بود اگر سامسونگ آن را مانند آنچه در نسخه مرد آهنگی گلکسی اس 6 اج دیده بودیم، با رنگی سفارشی تولید کرده و علاوه بر آن یک شارژر بی‌سیم مخصوص را هم عرضه می‌کرد، تا بدین گونه طرفداران این کاراکتر را هم راضی‌تر نگه‌ دارد. باید اضافه کرد که جعبه و قاب محافظ این نسخه از گلکسی اس 6 اج پلاس، هر دو دارای طراحی ویژه Ant-Man هستند.

سامسونگ این گوشی را تنها در کشور چین عرضه خواهد کرد و برای آن قیمتی در حدود 925 دلار در نظر گرفته است که در نوع خود قیمت بالایی به‌شمار می‌رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال