به‌روز رسانی اندروید 6.0.1 برای گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ منتشر شد

بعد از آن‌که گلکسی اس 6، اس 6 اج و نوت 5 هر کدام به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو را دریافت کردند حالا نوبت به گلکسی اس 6 اج رسیده تا این آپدیت را دریافت کند. این به‌روزرسانی فعلا در کره‌ی جنوبی منتشر شده و انتظار می‌رود به زودی برای دیگر مناطق نیز عرضه شود. فعلا […]

بعد از آن‌که گلکسی اس 6، اس 6 اج و نوت 5 هر کدام به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو را دریافت کردند حالا نوبت به گلکسی اس 6 اج رسیده تا این آپدیت را دریافت کند. این به‌روزرسانی فعلا در کره‌ی جنوبی منتشر شده و انتظار می‌رود به زودی برای دیگر مناطق نیز عرضه شود.

فعلا کاربران اپراتور کره‌ای SK Telecom در حال دریافت این به‌روز رسانی هستند. کاربران هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به برنامه‌ی  Smart Switch برای رایانه‌های شخصی این به‌روز رسانی یک گیگابایتی را دریافت کرده و اقدام به آپدیت گوشی خود نمایند. بعد از انجام به‌روز رسانی شماره‌ی فریم‌ویر گوشی به G928SKSU2BPAG تغییر می‌کند.

به‌روز رسانی اندروید 6.0.1 برای گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ منتشر شد

این به‌روز رسانی تمامی ویژگی‌های اندروید مارشمالو را برای گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس فعال می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به حالت ذخیره‌ی باتری Doze، طراحی متفاوت‌ اجازه‌ی دسترسی به برنامه‌ها و مروگر جدید سامسونگ با قابلیت AD Block یا همان جلوگیری از نشان دادن تبلیغات اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال آپدیت گوشی خود هستید باید به شما بگوییم که به زودی این به‌روز رسانی برای دیگر مناطق از جمله خاورمیانه نیز منتشر می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال