شایعه: گلکسی S7 سامسونگ از آلیاژ منیزیم ساخته خواهد شد

دیروز در میان اخبار دنیای موبایل، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد از آخرین پرچم‌دار خود، گلکسی S7 در دی‌ماه امسال رونمایی کند که تقریباً یک ماه زودتر از رسم همیشگی این شرکت است. امروز نیز به لطف چند شایعه جدید، اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها در […]

دیروز در میان اخبار دنیای موبایل، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد از آخرین پرچم‌دار خود، گلکسی S7 در دی‌ماه امسال رونمایی کند که تقریباً یک ماه زودتر از رسم همیشگی این شرکت است. امروز نیز به لطف چند شایعه جدید، اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها در دسترس قرار گرفته است.

پیش از این به اصل موضوع بپردازیم باید خاطرنشان کنیم که همیشه در شنیدن این گونه شایعات باید جانب احتیاط را رعایت کرده و به‌سادگی آن‌ها را باور نکرد، البته این ضرب‌المثل را هم نیز باید مدنظر داشت که « تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها!»

در این شایعات گفته شده قاب گلکسی اس 7 سامسونگ از آلیاژ منیزیم ساخته خواهد شد که این آلیاژ جدید دستگاه را مقاوم‌تر و مستحکم‌تر کرده و می‌تواند به کاربر احساس راحتی و داشتن یک گوشی خوب را القا کند که این مسئله چیزی است که کاربران از آن بدشان نمی‌آید. البته سامسونگ می‌تواند قاب شیشه‌ای را که در گلکسی اس 6 به کار برده بود را در کنار آلیاژ منیزیم برای قاب پشتی گوشی استفاده کند.

از این مسئله که بگذریم، در سوی دیگر عنوان شده که گلکسی اس 7 از چیپ صوتی Sabre 9018AQ2M به همراه فناوری ESS که دستگاه را به یک سیستم صوتی Hi Fi با کیفیت بی‌نظیر صدا تبدیل می‌کند، برخوردار خواهد بود. چیپست فوق‌الذکر نسبت سیگنال به نویز 129dB دارد و از PCM تا نرخ 32 بیت و 384 کیلو‌هرتز پشتیبانی می‌کند. این چیپ مصرف انرژی بسیار کمی دارد، به‌طوری‌که در حالت آماده‌به‌کار تنها به 1mW برق نیاز داشته و در حالت استفاده این میزان کلاً به کمتر از 40mW خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال