گلکسی Tab S3 در کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌شود

باتوجه به این که سامسونگ تصمیم گرفته تا در کنگره‌ی جهانی موبایل از پرچم‌دار بعدی خود، گلکسی اس 8 رونمایی نکند احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده که این شرکت کره‌ای در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون به معرفی چه محصولاتی خواهد پرداخت؟ گزارشی که امروز از کره‌ی جنوبی منتشر شده حاکی از این […]

باتوجه به این که سامسونگ تصمیم گرفته تا در کنگره‌ی جهانی موبایل از پرچم‌دار بعدی خود، گلکسی اس 8 رونمایی نکند احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده که این شرکت کره‌ای در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون به معرفی چه محصولاتی خواهد پرداخت؟ گزارشی که امروز از کره‌ی جنوبی منتشر شده حاکی از این است که سامسونگ در رویداد ماه آینده از تبلت گلکسی تب 3 رونمایی می‌کند.

در ابتدا قرار بود که تبلت مورد انتظار سامسونگ در سال 2016 معرفی شود اما تبلت این شرکت در سال پیش، تفاوت آن‌چنانی از لحاظ فنی با گلکسی تب 2 نداشت. به همین علت شایعات زیادی منتشر شدند که سامسونگ از نسل سوم سری تب خود در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون رونمایی می‌کند.

بنچمارک‌هایی هم که از این تبلت فاش شدند حاکی از نمایشگر 9.6 اینچی گلکسی تب 3 و رزولوشن 2048 در 1536 داشتند. گمان می‌رود محصول جدید سامسونگ از چیپست اسنپ‌دراگون 820 بهره ببرد و 4 گیگابایت رم نیز در کنار‌ آن تعبیه شود. از دیگر مشخصه‌های این تبلت می‌توان به حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی، دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی تبلت اشاره کرد. سامسونگ گلکسی تب 3 را در دو نسخه‌ی متفاوت وای‌فای و سیم‌کارت دار ارائه می‌دهد.

پیش از این، گلکسی تب 3 سامسونگ در رگولاتوری FCC نیز رویت شده بود؛ علاوه بر این، این تبلت توانسته تاییدیه‌ی وای‌فای را دریافت کند و در وب‌سایت گمرک کشور هند نیز رویت شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال