سامسونگ Game Launcher را برای گلکسی اس 6 و نوت 5 نیز عرضه کرد

رابط نرم افزاری گیم لانچر شرکت سامسونگ که پیشتر آن را در گوشی‌های جدید گلکسی اس 7 و اس 7 اج دیده بودیم هم اینک برای گوشی‌های پرچمدار سال پیش این شرکت نیز آماده شده‌اند. این به آن معنا خواهد بود که هم‌اکنون می‌توانید از قابلیت‌های این سرویس جدید در گوشی‌های گلکسی اس 6، گلکسی […]

رابط نرم افزاری گیم لانچر شرکت سامسونگ که پیشتر آن را در گوشی‌های جدید گلکسی اس 7 و اس 7 اج دیده بودیم هم اینک برای گوشی‌های پرچمدار سال پیش این شرکت نیز آماده شده‌اند. این به آن معنا خواهد بود که هم‌اکنون می‌توانید از قابلیت‌های این سرویس جدید در گوشی‌های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و یا گلکسی نوت 5 استفاده کنید.

لازم به ذکر است که با استفاده گیم لانچر سامسونگ، هشدارها در هنگام بازی کردن از کار خواهد افتاد و از این رو هیچ گونه مزاحمت خاصی برای کاربر در هنگام بازی کردن ایجاد نخواهد شد و او می‌تواند بیشتر بر روی فعالیت در حال اجرای خود تمرکز نماید. از طرفی تنظیمات و ابزاری دیگری نیز در این لانچر محیا شده است که با استفاده از آن میانبرهایی برای هر بازی پدید آمده و در کنار آن قابلیت‌های ثبت اسکرین شات یا غیر فعال‌سازی کلیدهای ناوبری زیر نمایشگر گوشی (زیرا ممکن است دست به ناگاه به آنها برخورد کند) و همچنین غیرفعال‌سازی نمایش اعلانات در بازی‌های خاص وجود خواهد داشت.

این سرویس هم‌اینک برای گوشی‌های هوشمند نام برده شده موجود بوده و از این رو تنها کافی است به فروشگاه Galaxy Apps سامسونگ مراجعه نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال