سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال استرالیا خارج خواهد شد

بعد از کشورهای آلمان و بریتانیا، امروز شرکت سامسونگ به طور رسمی بازارهای فروش دوربین‌های دیجیتال خود را از کشور استرالیا نیز خارج کرد. براساس گفته‌های tech giant، به این دلیل که شرایط این حوزه از فروش کالا در بازارهای جهانی تغییر کرده است، شرکت سامسونگ نیز به کاهش تمرکز خود بر روی فروش محصولات […]

بعد از کشورهای آلمان و بریتانیا، امروز شرکت سامسونگ به طور رسمی بازارهای فروش دوربین‌های دیجیتال خود را از کشور استرالیا نیز خارج کرد. براساس گفته‌های tech giant، به این دلیل که شرایط این حوزه از فروش کالا در بازارهای جهانی تغییر کرده است، شرکت سامسونگ نیز به کاهش تمرکز خود بر روی فروش محصولات تصویربرداری در گستره بالایی از کشورها و فروش این سری از کالاهای خود اقدام خواهد کرد.

بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی کشور استرالیا هم اکنون از فروش قطعی محصولات تصویربرداری سامسونگ عقب‌نشینی کرده‌اند و از طرفی کاملا آشکار است که تمرکز اصلی بیشتر بر روی پاک‌سازی این سری از محصولات از سطح این کشور است! اما مسئله مهمی که در این جا می‌بایست به آن اشاره کرد آن است که بودن یا نبود بازارهای فروش دوربین و محصولات تصویربرداری شرکت سامسونگ در کشور استرالیا، هیچ تاثیری بر روی عرضه و فروش محصول جدید و احتمالی شرکت سامسونگ با نام Gear 360 camera در سطح دنیا نخواهد گذاشت.

از طرفی جالب است بدانید که این مسئله که هم اکنون در حال رخ دادن می‌باشد، داستان آن به هفته پیش برمی‌گردد. جایی که Craig Gillespie، مدیر بخش بازار و محصولات تصویربرداری شرکت سامسونگ از این شرکت استعفای خود را اعلام کرد و از این کمپانی کره‌ای خارج شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال