ضرر مالی بزرگ سامسونگ به واسطه گلکسی نوت 7

کمپانی سامسونگ به دلیل توقف تولید گلکسی نوت7، هم اکنون با ضرر مالی بزرگی مواجه شده‌است. بخشی از این ضرر مالی به واسطه درآمد زایی برای فصل سوم سال است. درآمد زایی اولیه نشان‌دهنده 7.4 تریلیون وون (واحد پول کره جنوبی) سود از فروش 49 تریلیون وون (معادل 43.9 میلیارد دلار) بود. اما ارقام تجدید نظر شده نشان دهنده 47 […]

کمپانی سامسونگ به دلیل توقف تولید گلکسی نوت7، هم اکنون با ضرر مالی بزرگی مواجه شده‌است. بخشی از این ضرر مالی به واسطه درآمد زایی برای فصل سوم سال است.

درآمد زایی اولیه نشان‌دهنده 7.4 تریلیون وون (واحد پول کره جنوبی) سود از فروش 49 تریلیون وون (معادل 43.9 میلیارد دلار) بود. اما ارقام تجدید نظر شده نشان دهنده 47 تریلیون وون (معادل 41.5 میلیارد دلار)  در فروش و 5.2 تریلیون (معادل 4.6 میلیارد دلار) سود است.

سال گذشته نیز این کمپانی 7.4 تریلیون وون درآمد داشت و در مسیر شکستن رکورد پیشبینی شده توسط تحلیل گران بود، ولی تمام آن برنامه ها به باد رفت که این نشان‌دهنده اولین افت سود برای غول کره‌ای طی یک سال است.

 

ضرر مالی سامسونگ

 

از طرفی سهام سامسونگ افت چشمگیری داشته و در مقابل، سهام کمپانی رقیب یعنی اپل، اندکی افزایش یافته است. در حدود 18 میلیارد دلار از سقف بازار سامسونگ کاسته شده و در این بین شاید بدترین اتفاق برای این کمپانی، از دست دادن اعتماد مشتریان است که این امر درباره بازار فصل چهارم سال میلادی باعث نگرانی است و باید چاره ای در این زمینه اندیشیده شود.

از جنبه مثبت، امید می رود بخشهایی از سامسونگ که تولید کننده اجزاء موبایل نظیر چیپ‌های حافظه و نمایشگرها هستند روند رو به رشد داشته و افت ناشی از این خسارات مالی را جبران کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال