سامسونگ دعوتنامه‌های خود برای مراسم MWC را ارسال کرد

در چند روز اخیر گزارش‌های بسیاری از سوی منابع کره جنوبی منتشر شده که خبر از معرفی گلکسی تب اس 3 سامسونگ به جای پرچمدار جدید کهکشانی‌ها، گلکسی اس 8، در مراسم کنگره جهانی موبایل بارسلونا دارند. شرکت سامسونگ نیز اساساً این خبر را تایید کرده است. حال این شرکت کره‌ای تیزری را برای رسانه‌ها […]

در چند روز اخیر گزارش‌های بسیاری از سوی منابع کره جنوبی منتشر شده که خبر از معرفی گلکسی تب اس 3 سامسونگ به جای پرچمدار جدید کهکشانی‌ها، گلکسی اس 8، در مراسم کنگره جهانی موبایل بارسلونا دارند. شرکت سامسونگ نیز اساساً این خبر را تایید کرده است.

حال این شرکت کره‌ای تیزری را برای رسانه‌ها ارسال کرده که به نوعی هم مربوط به تاریخ و زمان دقیق برگزاری مراسم ساامسونگ در MWC بوده و هم معرفی Galaxy Tab S3 را نشان می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید در این تصویر تاریخ مراسم 26 فوریه ساعت 19 به وقت محلی تعیین شده ضمن اینکه قسمت پایینی قاب Galaxy Tab S3 نیز در آن نمایان است.

لازم به ذکر است که مشخصاتی که تا این لحظه در خصوص Galaxy Tab S3 از طریق بنچمارک‌ها منتشر شده شامل موارد زیر است:

چیپست این گوشی اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت خواهد بود. در بخش دوربین نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی را تجهیز خواهند کرد. Galaxy Tab S3 با نمایشگر 9.6 اینچی و با رزولوشن 2048 در 1535 پیکسل عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که سامسونگ تبلت جدید خود را در دو نسخه‌ی متفاوت وای‌فای و سیم‌کارت دار ارائه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال