سامسونگ برای مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 در 12 مرداد دعوتنامه فرستاد

در نهایت مشخص شد که شرکت سامسونگ قرار است در تاریخ دوم آگوست (مصادف با 12 مرداد ماه) طی مراسمی Samsung Unpacked به طور رسمی از گوشی‌ جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل آورد. این مراسم به طور همزمان در سه نقطه متفاوت از دنیا برگزار خواهد شد. شهرهای نیویورک، ریو […]

در نهایت مشخص شد که شرکت سامسونگ قرار است در تاریخ دوم آگوست (مصادف با 12 مرداد ماه) طی مراسمی Samsung Unpacked به طور رسمی از گوشی‌ جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل آورد. این مراسم به طور همزمان در سه نقطه متفاوت از دنیا برگزار خواهد شد. شهرهای نیویورک، ریو دوژانیرو و همچنین لندن از این جمله خواهند بود. البته اگر به تماشای این رویداد علاقه‌مند هستید می‌توانید به صورت آنلاین آن را از طریق بخش Newsroom وب‌سایت شرکت سامسونگ به نظاره بنشینید.

اکثر منابع خبری در حال آمادگی به منظور حضور در رویداد شهر نیویورک هستند تا در نهایت ببینند که شرکت سامسونگ چه محصولی را به دنیا معرفی خواهد کرد. از طرفی جالب است بدانید که شرکت سامسونگ به طور رسمی در مورد این که چرا در این فبلت از نام نوت 6 استفاده نمی‌کند و این که چرا قصد استفاده از عدد 7 را در این گوشی دارد را نیز برای کاربران توضیح داده است.

در این متن رسمی آمده است که: “اولا نام گلکسی نوت 7 با نام‌ گوشی‌هایی جدید ما، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بیشتر هماهنگی خواهد داشت. دوما نام گلکسی نوت 7 در مورد ارائه آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها از سوی سامسونگ، گیج‌کنندگی کمتری را برای کاربران و خریداران به دنبال خواهد داشت و از این نظر هم‌ترازی بسیار خوبی را با گوشی‌های سری اس ما برقرار خواهد کرد.”

گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما با این وجود طی این مدت خبرها و شایعات بسیار زیادی از این گوشی در رسانه‌های خبری منتشر شده است و از این لحاظ شاید اطلاعات مشخصات فنی نهایی این گوشی فاش شده باشد. در هر صورت بر اساس شایعات منتشر شده تا به امروز، گلکسی نوت 7 از نمایشگری با ابعاد 5.8 اینچ به همراه فناوری خمیدگی دوگانه صفحه نمایش همانند آن چیزی که در گوشی گلکسی اس 7 شاهد آن بودیم برخوردار است. هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه نسخه‌ای از این گوشی با صفحه نمایش تخت و معمولی در دسترس نیست.

در کنار آن احتمالا این گوشی از مجوز IP68 به منظور مقاومت بدنه در برابر نفوذ ذرات آب و گرد و غبار برخودار بوده و به میزان حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل افزایش با کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی، میزان شش گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت (یا شاید 3600 میلی‌آمپر ساعت) نیز تجهیز خواهد شد. در مورد تراشه این گوشی نیز گفته می‌شود که همانند قبل احتمالا شرکت سامسونگ برای نسخه امریکای شمالی از چیپ شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد و برای نسخه بین‌المللی آن نیز از تراشه سری اگزینوس خود بهره خواهد برد.

پیشنهاد می‌کنیم تا رویداد Unpacked سامسونگ به منظور رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 7 منتظر بمانید و تا آن لحظه صبور باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال