انتشار تصاویر جدیدی از تبلت 18.4 اینچی سامسونگ موسوم به Galaxy View

[aparat][/aparat] اگر چند ماه پیش نگاهی به شایعات دنیای تکنولوژی انداخته بودید حتما متوجه شده‌اید که سامسونگ قصد دارد تبلتی بزرگ‌تر از تبلت گلکسی نوت پرو را معرفی کند. اطلاعات بسیار زیادی از این تبلت تاکنون منتشر نشده و اطلاعات قبلی دیدگاه متفاوتی را نسبت به این تبلت در ذهن ما گنجانده‌اند. برخی از شایعات […]

[aparat][/aparat]

اگر چند ماه پیش نگاهی به شایعات دنیای تکنولوژی انداخته بودید حتما متوجه شده‌اید که سامسونگ قصد دارد تبلتی بزرگ‌تر از تبلت گلکسی نوت پرو را معرفی کند. اطلاعات بسیار زیادی از این تبلت تاکنون منتشر نشده و اطلاعات قبلی دیدگاه متفاوتی را نسبت به این تبلت در ذهن ما گنجانده‌اند. برخی از شایعات حکایت از این داشتند که سامسونگ قصد دارد رقیب جدی  برای سرفیس بوک مایکروسافت ایجاد کند اما برخی دیگر تبلتی میان‌رده را از این شرکت چینی انتظار داشتند. به‌هر‌حال نمایشگر 18.4 اینچی این تبلت آن را بیشتر تبدیل به یک مانیتوری غول‌پیکر کرده تا اینکه بخواهیم نام آن را تبلت بگذاریم.

هرچه قدر بیشتر به تصاویر منتشر شده‌ از این تبلت نگاه می‌کنیم بیشتر هم به تبلت نبودن آن پی می‌بریم. گویا سامسونگ رایانه‌ای All in One را قصد دارد معرفی کند؛ حتی دکمه‌ی معروف Home این شرکت کره‌ای تبار هم از روی این تبلت حذف شده و دکمه‌های اصلی در کناره‌ی تبلت قرار گرفته‌اند.

Samsung’s 18.4-inch Galaxy View gets a ton of leaked pics

یکی دیگر از نکاتی که با دیدن این تصاویر می‌توان به آن پی برد داک تبلت بوده که هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان این داک را جدا کرد یا خیر. این داک در دو قسمت متفاوت به تبلت وصل می‌شود. درابتدا برای دیدن فیلم و عکس‌های خود باید از قسمت بالایی داک استفاده کنید و با قرار دادن قسمت پایینی داک می‌توانید راحت‌تر به تایپ بپردازید و بازی‌های اندرویدی را انجام دهید.

انتشار تصاویر جدیدی از تبلت 18.4 اینچی سامسونگ مسوسوم به Galaxy View

همان‌طور که در تصویر پایین نیز مشخص است، جایگاه ویژه‌ای در این داک تعبیه شده تا کاربر راحت‌تر بتواند دست خود را در درون آن قرار داده و تبلت را با خود حمل کند هر چند حمل کردن چنین تبلتی با سایز 18.4 اینچ کمی طاقت‌فرسا و صدالبته عجیب به نظر می‌آید.

انتشار تصاویر جدیدی از تبلت 18.4 اینچی سامسونگ مسوسوم به Galaxy View

تصاویر منتشر شده از این دستگاه توسط سامسونگ به طور رسمی تایید نشدند و هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ چنین طراحی را برای تبلت خود در نظر گرفته یا باز هم شاهد طراحی همیشگی این شرکت خواهیم بود. اصلا هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ تبلت 18 اینچی را در خط تولید خود قرار داده یا این که اصلا عرضه‌ی چنین تبلتی منطقی به نظر می‌آید یا خیر! فعلا باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه واکنشی را نسبت به تصاویر لو رفته نشان خواهد داد.

Samsung-Galaxy-View-SamMobile_011 (1)Samsung-Galaxy-View-SamMobile_009 (1)Samsung-Galaxy-View-SamMobile_010 (1)انتشار تصاویر جدیدی از تبلت 18.4 اینچی سامسونگ مسوسوم به Galaxy View

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال