سامسونگ به لطف عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، بهترین فروش خود در سه ماهه‌ی دوم دو سال اخیر را تجربه کرده است

قبلا به شما گزارش داده بودیم که رکورد فروش سه ماهه‎ی دوم سال گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ به این شرکت اجازه داده است تا افزایش بارزی را در میزان سود عملکردی سه ماهه‎ی دوم سال را گزارش دهد. در سه روز، سامسونگ این تخمین را به صورت عمومی منتشر کرده […]

قبلا به شما گزارش داده بودیم که رکورد فروش سه ماهه‎ی دوم سال گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ به این شرکت اجازه داده است تا افزایش بارزی را در میزان سود عملکردی سه ماهه‎ی دوم سال را گزارش دهد. در سه روز، سامسونگ این تخمین را به صورت عمومی منتشر کرده است به نحوی که طبق خبرنگاری رویترز، این شرکت بهترین فروش خود در سه ماهه‌ی دوم را دو سال اخیر تجربه کرده است.

بر اساس ارزیابی صورت گرفته از 16 تحلیل‎گر، آن‎ها پیش‎بینی می‎کنند که میزان سود عملکردی سه ماهه‎ی دوم سال برای سامسونگ به نسبت سال قبل 6.8 میلیارد دلار افزایش داشته است. این رقم بالاترین میزانی است که این شرکت از زمان سود 7.4 میلیاردی خود در سه ماهه‎ی اول سال 2014، به آن دست پیدا کرده است. همین تحلیل‎گران اعلام می‎کنند که دستگاه‎های موبایل مسئول 54 درصد سود سامسونگ در این بازه‎ی زمانی، یعنی 3.7 میلیارد دلار، هستند.

طبق تحلیل‎ها، در این سه ماهه 16 میلیون واحد گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج روانه‎ی بازار شده است. گلکسی اس 7 اج گران‎قیمت‎تر عملکرد بهتری به نسبت گلکسی اس 7 داشته است. با آن‎که حواشی سود انتظار می‎رود در سه ماهه‎ی سوم و چهارم به دنبال از دست رفتن درخشش این گوشی‎ها، رو به کاهش باشد، ولی شرکت کره‎ای Investment & Securities به مشتریان خود در گزارشی اعلام کرده است که سود عملکردی شرکت سامسونگ برای مدت باقی‎مانده سال در مقایسه با سال گذشته هم‎‎چنان اوج خواهد گرفت.

مرداد ماه، زمانی است که انتظار می‎رود این غول کره‎ای گوشی گلکسی نوت 7 خود را به صورت رسمی معرفی کند. این فبلت گفته می‎شود دارای یک صفحه‎ی نمایش 5.7 یا 6 اینچی به همراه یک اسکنر چشم، 6 گیگابایت رم و تاییدیه‎ی IP68 برای مقاومت نسبت به آب و غبار است. سامسونگ تصمیم ندارد نام محصول جدید خود را گلکسی نوت 6 بگذارد و به منظور همگام‎سازی سری جدید نوت خود با گلکسی اس 7 آن را قصد دارد نوت 7 بنامد. با هم ردیف قرار دادن سیستم نام‎گذاری گوشی‎های پرچم‎دار این شرکت، مصرف‎کنندگان این حس را نخواهد داشت که گلکسی نوتی می‎خرند که نسل آن قدیمی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال